پودر کلر و کاربرد آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

کلرزنی به استفاده از کلر برای ضد عفونی کرن آب گفته می شود. استفاده از کلر برای ضدعفونی کردن آب استخر ها موجب حذف میکروارگانیسم ها و باکتری ها می شود. از پودر کلر برای پاکسازی آب استخر ها استفاده ی زیادی می شود.
کلرزنی به استفاده از کلر برای ضد عفونی کرن آب گفته می شود. استفاده از کلر برای ضدعفونی کردن آب استخر ها موجب حذف میکروارگانیسم ها و باکتری ها می شود. از پودر کلر برای پاکسازی آب استخر ها استفاده ی زیادی می شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۰۴

 پودر کلر یا پرکلرین از ترکیبات مهم در فرایند تصفیه سازی آب است. پودر کلر به رنگ سفید مایل به طوسی بوده که هم به شکل پودری و هم به صورت فشرده ی قرص می باشد. پودر کلر در شرایط محیطی با دوام و ماندگار است. در محیط های مرطوب ، پودر کلر به تدریج تجزیه شده و در زمان حل شدن در آب ، بوی کلر منتشر می شود.

پودر کلر در انواع برند در بازار وجود دارد که با توجه به کاربردی که می خواهید می توانید نوع مورد نظر را تهیه کنید. پودر کلر با کیفیت حلالیت خوبی در آب دارد و می توان برای مخزن ها ، استخر ها و... از آن استفاده نمود. همان طور که می دانید کلر به عنوان ضد عفونی کننده ی آب ، در طول سال ها استفاده می شود و برای ضد عفونی کردن آب شرب هم از آن استفاده می شود. در واقع میزان استاندارد از کلر برای بدن انسان مضر نمی باشد و می توان از آن به راحتی استفاده نمود. پودر کلر را به نام های کلر پودری، کلر جامد و پرکلرین هم می شناسند. استفاده از پودر کلر به صورت اضافه کردن دستی است و با پخش پودر کلر در میزان مناسب نسبت به آب ، می توان ضد عفونی را به خوبی انجام داد. کلرزنی موجب جلوگیری از رشد باکتری و جلبک ها می شود. کلر دارای خاصیتی است که به محض اضافه شدن به آب با انجام واکنش های شیمیایی ، موجب حذف پاتوژن ها و میکروب ها می شود.

فروش پودر کلر توسط شرکت جهان امید مهر آتنا با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی انجام می گیرد. این مجموعه یکی از بهترین مراکز فروش پودر کلر در کشورمان می باشد.

پودر کلر و کاربرد آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

استفاده از پودر کلر

برای استفاده از پودر کلر ، نیاز است که این ماده را با درصد خلوص مناسب تهیه کنید. برای اطلاع از پودر کلر مناسب با مصارفی که دارید ، می توانید از همکاران ما در شرکت جهان امید مهر آتنا مشاوره دریافت کنید. گرچه شاید قرص کلر قیمت ارزان تری نسبت به پودر کلر داشته باشد ، اما تاثیر بخشی پودر کلر در زمان کوتاه انجام می گیرد. برای نگهداری از پودر کلر دقت داشته باشید که باید این ماده ی شیمیایی را به دور از نور خورشید نگه دارید. در صورتی که پودر کلر را در شرایط نامناسب قرار دهید، عملکرد آن کاهش پیدا می کند. اندازه ی استخر برای استفاده از پودر کلر بسیار مهم است و باید به میزان حجم آب استخر، از آن استقاده نمایید. برای استخر های بزرگ یا مخازن آب بزرگ تر استفاده از پودر کلر بهتر از قرص کلر است. فروش پودر کلر با درصد خلوص مختلف برای کاربرد های متنوع انجام می گیرد.

پودر کلر و کاربرد آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

کاربرد پودر کلر

  • پاکیزگی استخرهای شنا: استفاده از پودر کلر برای پاکسازی استخر ها بسیار رایج است. با کلر می توان میکروب زدایی را انجام داد.
  • در پرورش آبزیان و فرآوری آنان: از پودر کلر برای حوضچه های پرورش آبزیان می توان بهره برد. کلر موجب جلوگیری از رشد جلبک و میکروب ها در استخر آبزیان می شود.
  • در واحدهای لبنیاتی: استفاده از پودر کلر برای واحد های لبنیاتی به منظور بهداشت محیط و تصفیه سازی فاضلاب به کار می رود. فروش پودر کلر در نوع مرغوب توسط این مجموعه ارائه می شود.
  • واحد های فرآوری گوشت: استفاده از پودر کلر برای ضدعفونی کردن محیط و اتاق ها در کارخانه گوشت استفاده می شود.
  • تصفیه آب صنعتی: در برج های خنک کننده و مخازن برای جلوگیری از بوجود آمدن لجن از پودر کلر می توان استفاده نمود.
  • مرغداری: در محیط مرغداری برای جلوگیری از رشد باکتری ها و ایجاد فضای سالم برای پرورش مرغ ها از پودر کلر استفاده می شود.
  • هتل ها و رستوران ها: در هتل ها از پودر کلر برای پاکیزگی ظروف و حوله و ملافه و... می توان بهره برد.

    پودر کلر و کاربرد آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

خرید پودر کلر با قیمت ارزان

در صورتی که قصد خرید پودر کلر را دارید می ‌توانید آن را از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا با قیمت ارزان تهیه کنید. این مجموعه معتبر فروش پودر کلر و مواد شیمیایی تصفیه ‌سازی آب و فاضلاب را ارائه می ‌کند. برای خرید پودر کلر نیازی به مراجعه حضوری به این مجموعه را ندارید و از طریق اینترنت می ‌توانید به سایت شرکت جهان امید مهر آتنا مراجعه نموده و خریدتان را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

خرید آنلاین از طریق این مجموعه به صورت مطمئن انجام پذیر بوده و شما می ‌توانید با قیمت مناسب پودر کلر را تهیه کنید. در صورتی که می ‌خواهید خرید پودر کلر را بدون واسطه و با ارزان ‌ترین قیمت تهیه کنید این مجموعه بهترین گزینه برای خرید های شما خواهد بود.

شرکت جهان امید مهر آتنا سال ‌هاست در زمینه فروش پودر کلر و قرص کلر و سایر مواد شیمیایی به صورت اینترنتی فعالیت دارد و یکی از بهترین عرضه کنندگان پودر کلر در کشور به شمار می ‌رود. پودر کلر از مواد شیمیایی است که برای ضد عفونی آب از آن استفاده می ‌شود. پودر کلر با خاصیت ضدعفونی که دارد می‌ تواند به صورت بسیار عالی ضدعفونی و گند زدایی آب را انجام دهد. کلر دارای ترکیباتی است که با حل شدن در آب موجب از بین رفتن پاتوژن‌ها و موجودات باکتری‌ های زنده می ‌شود. از طرفی کلر برای انسان آسیبی نداشته و به همین دلیل در آب شرب هم از کلر برای ضدعفونی کردن استفاده می‌ شود. ضدعفونی آب استخرها به وسیله پودر کلر بسیار مورد توجه واقع شده است زیرا پودر کلر می‌ تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و آن را به صورت مناسب در آب استخر پخش کرده و در نتیجه شاهد ضدعفونی شدن آب خواهید شد. این مجموعه دارای سال‌ ها فعالیت در زمینه فروش پودر کلر می ‌باشد و توانسته بهترین قیمت ‌ها را ارائه نماید. برای خرید پودر کلر به سایت شرکت جهان امید مهر آتنا مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. در خرید آنلاین نیازی به مراجعه حضوری نداشته و در کوتاه ‌ترین زمان می ‌توانید خریدتان را انجام دهید. کلر جامد خاصیت اکسید کنندگی قوی دارد. استفاده از کلر به عنوان قرص کلر و پودر کلر بسیار رواج دارد. از پودر کلر برای ضدعفونی کنندگی آب آشامیدنی، آب استخر، میوه و سبزیجات و غیره انجام می ‌شود. کلر به عنوان یکی از عناصر جدول تناوبی است که دارای مشخصات بسیار زیادی می ‌باشد. استفاده از کلر در صنایع مختلف انجام پذیر است. کلر را به نام ‌های دیگر مانند هیپوکلریت کلسیم و پرکلرین نیز می ‌شناسند. به صورت کلی کلر در انواع جامد ، مایع و گاز وجود دارد که در انواع جامد شامل پودر کلر و قرص کلر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها