
به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: با مشارکت بنیاد علوی و خیر نیکوکار عبدالام کعبی، ساخت ۴۲ کلاس درس در شهرستان بیرجند آغاز شده است که با تلاشهای شبانهروزی، بهرهبرداری از آنها تا اول مهربرنامهریزی شده است.
رخسارپور افزود: این طرحها در قالب سه مدرسه ۶ کلاسه و دو مدرسه ۱۲ کلاسه است.
وی گفت: زیربنای این کلاسها ۴ هزار و ۵۵۰ مترمربع است و برای احداث آنها ۶۸ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند