در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

خیزش ملی برای حضور در انتخابات

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاهد خیزش ملی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: این حضور حداکثری توفیقات بیشتری برای کشور دارد، برای نمونه اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشته است.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاهد خیزش ملی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: این حضور حداکثری توفیقات بیشتری برای کشور دارد، برای نمونه اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۱۴۶۳۵۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، غلامرضا نوری قزلجه با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است، افزود: گزارش‌های رسیده از افزایش مشارکت حکایت دارد و می‌توان گفت شاهد خیزش ملی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم علاقمند هستند تا با حضور در پای صندوق‌های رای کاندید مورد نظرشان را انتخاب کنند، ادامه داد: به نظر می‌رسد با کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم آرایش سیاسی در کشور مقداری روشن‌تر و واضح‌تر شده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند تا خواسته و حق خود را اعمال کنند، عنوان کرد: حضور حداکثری توفیقات بیشتری برای کشور خواهد داشت. به عبارت دیگر حضور پرشور مردم اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به تاثیرات مشارکت حداکثری مردم در فضای بین الملل یادآور شد: حضور پرشور مردم سبب می‌شود که دولت آینده با پشتوانه قوی‌تری در مذاکرات بین‌المللی حاضر شود و به این شکل عملکرد بهتری نیز خواهد داشت.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزون بر این مشارکت بیشتر مردم سبب می‌شود که نتیجه بهتری نیز به دست بیاد و مردم امیدوارتر از گذشته برای بهبود آینده کشور تلاش کنند.

نوری قزلجه خاطرنشان کرد: مرحله اول انتخابات نیز نشان داد که رای مردم هرچه که باشد، اعمال می‌شود و به این شکل اعتماد مردم نیز افزایش پیدا کرده و آن‌ها برای تعیین سرنوشت کشور به پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

وی ادامه داد: فارغ از اینکه کدام نامزد پیروز انتخابات خواهد شد باید گفت کاندیدای پیروز باید خود را رئیس جمهور منتخب تمام کشور بداند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کاندیدایی که نتوانسته حداکثر آرا را به دست بیاورد نیز باید با تیم پیروز انتخابات همکاری لازم را داشته باشد و برنامه و ایده‌های خود را برای کمک به کشور دریغ نکند.

 نوری قزلجه بیان کرد: بهتر است شخصی که پیروز انتخابات نشده بلافاصله پس از اعلام رسمی نتایج به رییس جمهور منتخب تبریک بگوید، زیرا این رویکرد به اتحاد، انسجام ملی و شیرینی این انتخابات کمک خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها