وصول ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات در شهرستان بندرگز
رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بندرگز خبرداد؛

وصول ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات در شهرستان بندرگز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندرگز:

صدور 5 سند مالکیت موقوفات در شهرستان بندرگز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرگز از صدور 5 سند مالکیت برای موقوفات در این شهرستان خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرگز از صدور 5 سند مالکیت برای موقوفات در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۱۴۶۳۳۴۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان حجت الاسلام عسگری اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرگز دارای 136 موقوفه که این تعداد دارای 4734 رقبه می باشد.
عسگری گفت: در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه تعداد 63 مسجد 45 حسینیه 45  فاطمیه 10 به ثبت رسیده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندرگز افزود: این کار با هدف حفاظت و صیانت از موقوفات صورت پذیرفت که شامل ششدانگ از  اراضی مزروعی 5 موقوفه شامل موقوفات کربلائی آق محمد، اسدالله سالاری، عمه باجی، قدمعلی عرب و حاج رمضان با مساحت 35884  متر مربع می باشد.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و تسریع در حل مشکلات ارباب رجوع از اهداف این اداره است، بیان کرد: صدور اسناد تک برگ موقوفات موجب مشخص شدن دقیق حدود املاک و تسریع در کار مردم می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر کسی زمین و مکانی را وقف کرده باشد درآمد حاصل از محل وقف بر اساس نیت واقف هزینه می‌شود، افزود: با این کار خیر انسان‌های دیگری از فضائل و عمل صالح وقف بهره‌مند می‌شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرگز گفت: شناسایی محدوده و ابعاد موقوفات در راستای آماده سازی برای نقشه برداری و صدور اسناد در آینده را از برنامه‌های اولویت دار عنوان کرد.
در پایان حجت الاسلام قربانعلی عسگری از همکاری و همراهی اداره ثبت واسناد و املاک و همچنین همه همکاران در ستاد و شهرستان در اخذ اسناد مالکیت قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها