رئیس اداره اوقاف و امور خیریه:

صدور سه سند مالکیت موقوفات به مساحت 37390 متر مربع در شهرستان کردکوی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی از اخذ سه سند مالکیت به مساحت 37390 متر مربع توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی خبر داد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی از اخذ سه سند مالکیت به مساحت 37390 متر مربع توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۵۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان غلامرضا بهادرفراظهار داشت: موقوفات ابراهیم لیاقی، اکبر بالارستاقی و موقوفه عام واستمین که  شامل ششدانگ  اراضی مزروعی در شهرستان کردکوی  می باشد اسناد مالکیت آن اخذ و تثبیت شد.
بهادرفر گفت: در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه تعداد 137 موقوفه 7971 هزار رقبه 83  مسجد 20  حسینیه 6  فاطمیه 11 زینیبه و 5 تکیه و دارالقرآن به ثبت رسیده است.
غلامرضا بهادرفر افزود: این کار با هدف حفاظت و صیانت از موقوفه صورت پذیرفت که شامل ششدانگ اراضی مزروعی می باشد.
بهادرفر خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و تسریع در حل مشکلات ارباب رجوع از اهداف این اداره است، بیان کرد: صدور اسناد تک برگ موقوفات و اماکن مذهبی موجب مشخص شدن دقیق حدود املاک و تسریع در کار مردم می‌شود
وی با اشاره به پیشینه این موقوفه گفت: این موقوفات با نیت های تعزیه داری حضرت سید الشهدا(ع) و اطعام و عزاداری امام حسین(ع) برابر نظر واقف در شهرستان کردکوی اجرای نیت می شود.
وی با بیان اینکه اگر کسی زمین و مکانی را وقف کرده باشد درآمد حاصل از محل وقف بر اساس نیت واقف هزینه می‌شود، افزود: با این کار خیر انسان‌های دیگری از فضائل و عمل صالح وقف بهره‌مند می‌شوند.
در پایان غلامرضا بهادرفر از همکاری و همراهی اداره ثبت واسناد و املاک و همچنین همه همکاران در ستاد و شهرستان در اخذ اسناد مالکیت قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها