ثبت ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در رامیان
رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان مطرح کرد:

ثبت ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در رامیان

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بندرگز خبرداد؛

وصول ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات در شهرستان بندرگز

قجر، رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بندرگز گفت: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات در این شهرستان دریافت شده است.
قجر، رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بندرگز گفت: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات در این شهرستان دریافت شده است.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۰۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عبدالله قجر گفت : سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات در این شهرستان دریافت شده است.رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بندرگز افزود: در سال گذشته ۶ هزار و ۱۰۰ اظهارنامه حقوقی، عادی، ارزش افزود و مستغلات در این شهرستان ثبت شد.وی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه پروژه ها عمرانی از محل دریافت مالیات تامین می شود، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ تومان به حساب شهرداری ها، روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری تابع شهرستان بندرگز واریز شد.

قجر ادامه داد: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان برای پروژه های عمرانی این شهرستان به شهرداری ها و دهیاری روستاها واریز شد.

قجر با بیان اینکه باید مردم را نسبت به امور مالیاتی آگاه سازیم، یادآور شد: در شهرستان بندرگز با برگزاری کلاس های آموزشی برای اتاق اصناف، اتحادیه ها و کافی نت ها سعی کرده‌ایم تا تکمیل فرایند ها مالیاتی برای افراد شرح دهیم و به اطلاعات صاحبان مشاغل در این زمینه بیافزاییم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مالیات صرف پروژه های عمرانی می شود، گفت: دستگاه های خدمات رسان باید این موضوع را به اطلاع شهروندان برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها