انهدام باند سارقان مسلح در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري يک باند 7 نفره سارقان بعنف مسلح در استان خبرداد.
فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري يک باند 7 نفره سارقان بعنف مسلح در استان خبرداد.
کد خبر: ۱۴۶۳۰۷۹

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري يک باند 7 نفره سارقان بعنف مسلح در استان خبرداد.

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه  در معابر خلوت و تاریک و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جاویدان افزود:  پس از بررسیهای فنی و پایش  محل های وقوع سرقت مشخص شد راکب و ترک نشینان یکدستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود و با در دست داشتن اسلحه کلت اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و بلافاصله از محل متواری شده اند.

وی اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و گشت زنی های  همزمان هدفمند پنهان و آشکار کارآگاهان پلیس اگاهی تعداد ۵ نفر از اعضاء باند سارقان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با اقدامات تکمیلی صورت گرفته و بهره گیری از شیوه های پلیسی مشخص شد سه نفر از اعضا این باند جهت فروش یکدستگاه موتور سیکلت مسروقه به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان رفته اند و با یکدستگاه خودرو متعلق به دوستان خود قصد مراجعت به بندرعباس را دارند که کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی  پس از تعقیب و مراقبت های لازم تعداد ۴ نفر از متهمان را  در حالی که با یکدستگاه خودرو سمند به مقصد بندرعباس در حرکت بودند شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان عنوان کرد: در بازرسی بدنی از یکی از متهمان یک قبضه  اسلحه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب مربوطه و ۵ تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط و با  همکاری اطلاعاتی متهمان دستگیر شده سه نفر از همدستان آنها نیز که  ازسابقه داران حرفه ای بودند در بندرعباس شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان  نیز تعداد زیادی اموال مسروقه شامل انواع ساعتهای مچی مردانه و انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت بعنف تلفن همراه ، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها