به گزارش جام جم آنلاین،در اختتامیه پویش دانش آموزی شهید من از ۶۶ دانش آموز برتر حاضر در این پویش تجلیل شد.
پویش شهید من به همت آموزش و پرورش قم و بنیاد شهید و ایثارگران از ۲۰ اسفند آغاز شد و ۸۰۰ دانش آموزان با پژوهشی درباره زندگی نامه شهدا در این پویش شرکت کردند.
این پویش با هدف آشنایی دانش آموزان با شهدای دانشآموز و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار برگزار شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند