شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا

شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

بسکتبال لیگ قهرمان آسیا

شهرداری گرگان از حضور در فینال بازماند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست مقابل شباب الاهلی امارات از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست مقابل شباب الاهلی امارات از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۹۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم‌های شهرداری گرگان و شباب الاهلی امارات در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵ امروز جمعه (۲۵ خرداد ماه) در شهر دوبی به مصاف هم رفتند که نماینده کشورمان با قبول شکست شانس حضور در فینال را از دست داد.  

در این بازی مصطفی هاشمی تیمش را با ترکیب سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، ویل چری، ارسلان کاظمی و جاناتان همیلتون به میدان فرستاد و در پایان در جدالی نزدیک ۷۳ بر ۷۱ نتیجه را واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند. 

شاگردان مصطفی هاشمی که در جریان کوارترهای سوم و چهارم چند باری با اختلاف ۸ امتیازی از حریف خود پیش افتادند، نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و با نتیجه نزدیک ۷۳ - ۷۱ مغلوب نماینده امارات، میزبان این رقابت‌ها شدند تا راهی دیدار رده‌بندی شوند.

پس از آنکه کوارتر نخست این بازی ۱۸-۱۸ با تساوی دو تیم به پایان رسید، شهرداری گرگان کوارتر دوم را ۲۰-۲۲ برد تا ۳۸ - ۴۰ برنده نیمه نخست بازی شود. در نیمه دوم تیم شباب الاهلی با نتایج ۱۵-۱۴ و ۲۰-۱۷ کوارترهای سوم و چهارم را برد تا در مجموع با دو امتیاز اختلاف، پیروز این دیدار حساس شود.

در این مسابقه سینا واحدی 24 امتیاز و ارسلان کاظمی پنج امتیاز و 15 ریباند برای شهرداری گرگان کسب کردند. دومینیک پونتر با ثبت 16 امتیاز، چهار ریباند و پنج پاس گل، مؤثرترین بازیکن تیم شباب الاهلی بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با قبول این شکست، فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

با این نتیجه شاگردان هاشمی باید فردا دیدار رده بندی را مقابل بازنده بازی الریاضی لبنان و هیروشیما ژاپن برگزار کنند.بازی رده‌بندی لیگ قهرمانان آسیا، فردا ساعت 15 و بازی فینال، ساعت 18 برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها