رییس بنیاد نخبگان هرمزگان خبر داد:

نخستین گفتاورد بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود

رییس بنیاد نخبگان هرمزگان از برگزاری نخستین گفتاورد بنیاد ملی نخبگان،تحت عنوان «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» ، با محوریّت تبیین مسائل اساسی کشور و مواجهه مبنایی و علمی با آنها به منظور افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۲۵۶
نخستین گفتاورد بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس بنیاد نخبگان هرمزگان از برگزاری نخستین گفتاورد بنیاد ملی نخبگان،تحت عنوان «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» ، با محوریّت تبیین مسائل اساسی کشور و مواجهه مبنایی و علمی با آنها به منظور افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه خبر داد.

دکتر بابک شکرالهی زاده در نشستی خبری گفت : بنیاد ملّی نخبگان در راستای عمل به بخشی از وظایف ذاتی خود و اجرای تدابیر رهبر معظّم انقلاب مبنی بر لزوم نقش آفرینی نخبگان در تحولاّت کشور این پویش ملّی را برگزار می نماید.

وی ادامه داد: صاحبان ایده می توانند در زمینه های اقتصادی و مالی،سیاست گذاری و حکمرانی،امنیت غذایی،منابع طبیعی،بیمه و سلامت ایده های خود را تا ۲۸خرداد ماه به ثبت برسانند.

رییس بنیاد نخبگان هرمزگان بیان کرد : همچنین صاحبان ایده از استان های هرمزگان،کرمان،یزد و سیستان و بلوچستان می توانند ایده های خود را در پهنه کویر ،خلیج فارس و سواحل مکران به ثبت برسانند .

دکتر شکرالهی زاده گفت: در پایان این پویش ۱۰ تیم برگزیده خواهند شد که به هر تیم یک میلیارد تومان جایزه نقدی و یک میلیارد تومان نیز تسهیلات برای توسعه طرح و ایده اعطا خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایده‌های ثبت شده در رویداد گفتاورد ملی نخبگان که حائز شرایط لازم باشند، جهت طرح با کاندیدهای ریاست جمهوری یا نمایندگان ایشان انتخاب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها