انتخابات پرشور، ثروت بزرگ برای کشور

مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد انتخابات سیما در یادداشتی از اقدامات کمیته های ستاد انتخابات معاونت سیما برای برگزاری انتخابات پرشکوه ریاست جمهوری گفت.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد انتخابات سیما در یادداشتی از اقدامات کمیته های ستاد انتخابات معاونت سیما برای برگزاری انتخابات پرشکوه ریاست جمهوری گفت.
کد خبر: ۱۴۵۹۵۹۵

حامد فاتحی مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد انتخابات سیما نوشت: از لحظه خبر شهادت شهدای خدمت، تا ثبت قاب های ماندگار حماسه بدرقه شهدای خدمت، همکاران ما در همه بخش های رسانه ملی به ویژه معاونت سیما با همه توان تلاش کردند تا به شایسته ترین نحو، عشق و دلدادگی مردم به خادمان ملت رو به تصویر بکشند.

همزمان با اعلام خبر شهادت شهدای خدمت، با تدبیر دکتر جبلی ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما شکل گرفت و در معاونت سیما این ستاد به ریاست محسن برمهانی و دبیری محمدباقر اعلمی کارش رو آغاز کرد، کمیته های نه گانه ستاد انتخابات سیما در کوتاه ترین زمان تشکیل شدند و مدیران پرتلاش شبکه ها مثل همیشه با همه توان پای کار آمده اند.

گویی یاد شهدای‌خدمت، باعث شده همه همدل و هم قسم کارها را به سرانجام برسانند.

تمهیداتی که در ادوار گذشته ۶ ماه تا یک سال پیش از هر دوره انتخابات در سازمان و سیما برنامه ریزی و اجرا می شد، این‌بار بلافاصله بعد عملیات رسانه ای سنگین نوروز و رمضان می باست در کمتر از یک ماه طراحی و اجرا شود. 

همزمان با اعلام خبر شهادت شهدای خدمت،  تمهیدات اولیه در سیما با تدبیر معاون سیما آغاز شد و با تلاش شبانه روزی با همت مدیران شبکه ها، مراکز تولید و فنی، سیمرغ، صبا، تولیدات کوتاه و همه دست اندرکاران در کوتاه ترین زمان ممکن، چند روزی هست که برخی برنامه های تلویزیونی با رنگ و بوی انتخابات به آنتن رسیده است، این جز با اخلاص و همت جهادی همه همکاران میسر نبود و این تازه آغاز راه است.

تعداد بازدید : 4



ویدیوی فوق روایت یکی از ده ها جلسه ستاد انتخابات سیما است، نشست صمیمی معاون سیما با سردبیران، تهیه کنندگان، مجریان، دبیر و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات سیما است که در سالن شیخ بهایی مرکز همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد‌.

دلگرمیم به فرمایش رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام عزیز ،امید داریم حماسه انتخابات پیش رو، مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت باشد و رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، زمام امور اجرایی کشور را در دست بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها