خاطرات کاغذی

کارآگاه خصوصی دریا

یک کاراگاه جوان به نام "شینیچی کودو" به طور اتفاقی بعد از خوردن ماده‌ای شیمیایی به یک کودک تبدیل می‌شود. پس از تغییر ظاهر ناگهانی، کودو که همچنان به حل معما‌های پلیسی علاقه دارد همراه همکلاسی هایش سعی در کشف حقایق دارد.
کد خبر: ۱۴۵۸۵۱۵
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر

او بسیار باهوش و حاذق است و از مواجهه با مشکلات هراسی ندارد؛ به این ترتیب تحت نام مستعار "کارآگاه کونان" به فعالیت خود به عنوان کارآگاه خصوصی ادامه می‌دهد و پرده از بسیاری از جرایم سازمان یافته و خطرناک بر می‌دارد. در این راه از دوست پروفسورش "آگاسا" نیز کمک می‌گیرد. یک روز کونان همراه خواهر، دوستان و عموی کارآگاه خود برای دیدن رزمایش نمایشی در دریا، سوار یک کشتی جنگی می‌شود و به طور اتفاقی متوجه می‌شود یک ستوان به نام "ساسائورا" کشته شده، ولی تنها دست چپ او پیدا شده است. ابتدا به تنها زنی که با درجه کاپیتانی در کشتی حضور دارد مشکوک می‌شود و ...
"کارآگاه کونان"، (با عنوان انگلیسی: Case Close) به معنای " پرونده بسته شد" محصول سال ۱۹۹۶ ژاپن است. این اثر بر اساس فیلمنامه‌ای از "گوشو آئویاما" با کارگردانی مشترک "کنجی کوداما"، "یاسوچیرو یاماموتو"، "ماساتو ساتو" و"نوبوهارو کاماناکا" تولید شد.
"کارآگاه کونان" در تعدادی از آثار شاخص انیمه (انیمیشن‌های ژاپنی) حضور یافته و علاقه‌مندان آثار انیمه به خوبی با این شخصیت آشنا هستند.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها