سبزیجات مانع ابتلا به آسم می شوند

تحقیق نشان داد کودکان اسپانیایی که 40 گرم سبزیجات شامل بادمجان ، کلم و غیره می خورند کمتر از دیگران به آسم و تنگی نفس مبتلا می شوند.
کد خبر: ۱۴۵۷۹۷

به گزارش پایگاه اینترنتی عرب آنلاین، محققان با بررسی 500 کودک در جزیره مینورکا اسپانیا دریافتند مصر بیش از 60 گرم ماهی در روز نیز خطر ابتلا به حساسیت را کاهش می دهد.
لیدا شاتزی از دانشگاه کریت یونان با بررسی کودکان شش ساله سعی کرد نقش میوه، سبزیجات و مواد غذایی دیگر مثل لبنیات و شیر و نان را در سلامت کودکان مشخص کند.
وی گفت: این مواد غذایی باعث کاهش التهاب های مربوط به آسم و حساسیت می شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها