پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شهادت رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شهادت رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۵۷۵۶۳

هرمزگان-جام جم انلاین-نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شهادت رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: عرصه خدمت به بندگان خدا با نیت صادقانه ، بزرگترین رزق الهی است که بدیلی نمی توان برای آن پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: شهید آیت الله رئیسی را به حق می‌توان از مصادیق بارز«سیدالقوم خادم» دانست که آسایش و آرامش خود را کنار نهاد و خود را وقف خدمت به مردم نمود.

وی گفت: تواضع توأم با صداقت، اخلاص همراه با مهر و محبت چاشنی این خدمت صادقانه و بی ریائی بود که خداوند اجر و پاداش آن را شهادت در راه خودش قرار داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: شهادت جانگداز رئیس جمهور عزیز و محبوب دل ملت، خادم الرضا(ع) و همراهان شهیدش به ویژه آیت الله آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه و استاندار محترم آذربایجان شرقی مالک رحمتی به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای(زید عزه) و همچنین به پیشگاه ملت قدرشناس ایران که منزلت خادمان خود را می دانند تسلیت عرض می کنم .

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: از خداوند متعال می خواهم زیر سایه رحمت بی منتهای خود و در کنار شهیدان عرصه خدمت، شهیدان رجائی و باهنر در سفره عند ربهم یُرزقون خود آنان را میهمان نماید.

وی افزود: بی شک مردم انقلابی و به ویژه هم استانی های عزیزم نیک می دانند که انسجام و همدلی و بصیرت انقلابی آنان، دشمنان این ملت را بیش از پیش خوار و زبون خواهد نمود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: از مردم عزیز می‌خواهم در مراسم و مناسبت‌های مرتبط با این امر حضور انقلابی خود را به منصه ظهور می رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها