شبکه الکوثر با پخش 24 ساعته در ماه مبارک رمضان

: شبکه الکوثر در ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته برنامه پخش می کند. این شبکه عربی که روزانه 18 ساعت برنامه دارد ، با توجه به اهمیت ماه رمضان و استقبال مخاطبان ، در این ماه مبارک پخش 24 ساعته خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۵۷۱۴

با توجه به ذائقه کشورهای عربی واستقبالی که از سریالهای ایرانی در بین مخاطبان این شبکه وجود دارد ، در ماه مبارک رمضان ، روزانه 3 سریال ایرانی از این شبکه پخش خواهد شد.
این 3 سریال که از مضمون معنوی برخوردارند: او یک فرشته بود ، آخرین گناه و شهر باران که بتازگی در شبکه الکوثر به زبان عربی دوبله شده اند ، به صورت روزانه پخش خواهند شد.
بنا بر این گزارش ، همه روزه ویژه برنامه های افطار و سحر تحت عنوان : کلنا ضیوف ، برنامه زنده : ضیافت الله و بالاسحار از شبکه الکوثر پخش می شود. همچنین برنامه زنده : اقرا وارق جهت تصحیح تلاوت بینندگان با کارشناسی استاد سیف ، برنامه القصص القرآنی با کارشناسی آیت الله ترحینی ، برنامه اخلاقی منازل الآخره در خصوص معاد، برنامه نور علی نور حاوی گفتگو با قاریان و حافظان کشورهای عربی ، پخش ادعیه ویژه رمضان و دیگر برنامه های ویژه همه روزه از شبکه الکوثر پخش می شود.این گزارش می افزاید: برنامه صبحگاهی صباح الکوثر و مسابقه زنده تلفنی برج میلاد نیز همه روزه با محتوای رمضانی برای مخاطبان الکوثر پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها