خاطرات کاغذی

سیندرلا

در خانه ویلایی قشنگ، مردی که همسرش را از دست داده بود با تنها دخترش
در خانه ویلایی قشنگ، مردی که همسرش را از دست داده بود با تنها دخترش "سیندرلا" زندگی می کرد. او پدر مهربانی بود و چون فکر می کرد دخترش به مراقبت مادری دلسوز احتیاج دارد با زنی که دو دختر داشت،ازدواج کرد. اما گردش روزگار سرنوشت دیگری را برای سیندرلا رقم زد. با مرگ آن پدر مهربان، خصلت واقعی نامادری نمایان شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۳۱۸
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر

او زنی بداخلاق و خشن شد و بدتر اینکه به زیبایی خدادادی سیندرلا حسادت می کرد و همیشه به فکر دخترهای حسود و از خودراضی اش بود. به مرور زمان اندوخته های پدر سیندرلا با ولخرجی های نامادری تمام شد و سیندرلا باید در خانه خودش به نامادری و دخترهایش خدمت می کرد. تنها دوستان سیندرلا موش هایی بودند که در دیوارهای خانه زندگی می کردند یا پرندگانی که سیندرلا به آنها غذا می داد و در برابر "لوسیفر"، گربه شرور نامادری از آنها محافظت می کرد. 

روزی پادشاه سرزمین برای پیدا کردن همسری مناسب برای پسرش همه دختران شهر را به قصرش دعوت کرد و همین فصل تازه ای در زندگی سیندرلا باز کرد. ظاهر شدن پری مهربان وتبدیل کردن سیندرلا به شاهزاده خانمی با لباسی زیبا و کفش های بلورین، تبدیل کدو به کالسکه ای باشکوه و اشرافی، به پایان رسیدن این جادو در نیمه شب، جا ماندن لنگه کفش سیندرلا روی پله ها به هنگام خارج شدن از قصر و... از لحظات خاطره انگیز این کارتون بود .

"سیندرلا" (با عنوان انگلیسی: Cinderella) دوازدهمین انیمیشن سینمایی والت دیزنی است که سال ۱۹۵۰ تولید شد. 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها