به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باید گفت برخی از رشتهها به وضوح نیاز به استفاده بیشتری از فناوری دارند. برای مثال، مهندسان که در فرایند طراحی و تولید مشارکت دارند برای ارتقای سطح کار خود به فناوری تکیه میکنند. اما در مورد محیطهایی که بهطور سنتی از فناوری استفاده نمیکنند، چطور؟ به عنوان مثال، چقدر مهم است که یک روانشناس سواد فناوری داشته باشد؟
مطالعات نشان میدهد با توجه به رشد سریع مشکلات روانی مرتبط با استفاده بیش از حد از فناوری، ضروری است که یک روانشناس، دنیای فناوری و خطرات ناشی از استفاده از آن را درک کند تا بتواند به بیماران خدمات بهتری ارائه دهد. البته مشاغلی وجود دارد که دانش فناوری محدودی را میطلبد، اما اگر بخواهیم پیشرو و نوآور باشیم و از فرصتهای ایجاد شده توسط فناوریهای جدید در جهان استفاده کنیم، لازم است آگاهی بیشتری داشته باشیم.
حال سؤال این است که آیا همه ما باید برنامهنویسی بیاموزیم؟ و نحوه توسعه سیستمها را بدانیم؟ خوشبختانه پاسخ منفی است و در این عرصه درک فناوریهای جدید و بهرهگیری از این نوآوریها، از جمله، استفاده هدفمند از دادهها، هوش مصنوعی و رسانههای اجتماعی مهمتر است.
پس برای یک زندگی مناسب و باکیفیت در این شرایط باید یادگیری را در اولویت توسعه فردی و شرکتی تعریف کرد و هر لحظه و مادامالعمر برای کسب دانش اقدام کرد. یادگیری مادامالعمر دیگر مفهومی نیست که فقط باید مورد بحث قرار گیرد، بلکه یک واقعیت حیاتی است که میگوید شما باید در تمامی مراحل زندگی و کار، وقت خود را صرف آگاهی از فناوریها و تکنولوژی جدید کنید تا موفقیت در دنیای کسب و کار را تجربه کنید.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد