محکومیت کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی،توسط بوشهری ها؛

تجمع عظیم مردم بوشهر

از سراسر ايران تا پايتخت به دنبال احقاق حق و يكسان سازي؛

سهم بري عادلانه از درآمد كار كارگران

از اين رو كارگران و نيروي اركان ثالث وزارت نفت در اقصي نقاط كشور به پيام حضرت آيت الله خامنه اي لبيك گفته و به دنبال احقاق حق خود صبح روز شنبه مقابل نهاد رياست جمهوري حضور به هم رساندند تا پاسخ مثبت اجرايي شدن خواسته هايشان كه به ترتيب در زير بيان شده است توسط وزير نفت و دستگاه هاي اجرايي مهر و امضا گردد.
کد خبر: ۱۴۴۵۸۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم-سمیه سادات میرمحمدی-گفت گوي اخير مقام معظم رهبري مدظله حضرت آيت الله خامنه اي در ديدار با كارگران «سهم بري عادلانه از درآمد كار» را نكته اي ارزشمند دانستند و همين امر را موجب افزايش و بازخورد مناسب در زمينه اقتصادي و پيشرفت كار در كشور اعلام كردند. اين كلام ارزشمند و تاكيدي مقام معظم رهبري در دفاع از حقوق كار و كارگر تنها يك پيام را به دستگاه هاي دولتي و قوه مجريه مي رساند كه تماما از اين اقشار زحمتكش بايد حمايت شود؛ حمايتي كه مي تواند زندگي آنها را در مسير رفاه و بهتر زيستن قرار دهد.

از اين رو كارگران و نيروي اركان ثالث وزارت نفت در اقصي نقاط كشور به اين رسالت عظيم و پيام حضرت آيت الله خامنه اي لبيك گفته و به دنبال احقاق حق خود صبح روز شنبه مقابل نهاد رياست جمهوري حضور به هم رساندند تا پاسخ مثبت اجرايي شدن خواسته هايشان كه به ترتيب در زير بيان شده است توسط وزير نفت و دستگاه هاي اجرايي مهر و امضا گردد.

اين تجمع ابتدا تيرماه امسال مقابل نهاد رياست جمهوري برگزار گرديد ضمن آنكه كاركنان نيز در اداره نفت همكاران خود را حمايت كردند، در نوبت ديگر در هفدهم بهمن ماه كاركنان وزارت نفت مقابل وزارتخانه همبستگي ديگر را ساختند كه پاسخي دريافت نشد؛ اكنون نيز در تجمعي ديگر به اميد به ثمر نشستن حضورشان مقابل نهاد رياست جمهوري خواسته هايي كه در زير مشروح است را فرياد زدند تا با تكرار آن و بازگويي مشروح درخواستشان تأثير و نتيجه لازم و قابل قبول را كسب كنند.

قابل ذكر است كه اكثريت نيروهاي حاضر در جمع اركان ثالث وزارت نفت در سراسر كشور در بخش دولتي در استان بوشهر مشغول به فعاليت هستند كه تمامي آنها با مشقت و سختي بسيار خود را به پايتخت رسانده اند تا به آنچه از سوي قوه مجريه به آنها وعده داده شده است دست يابند.

پي نوشت: خواسته هاي نيروهاي اركان ثالث وزارت نفت:

1. حذف پيمانكاري تأمين نيروي انساني

2. اجراي فاز دوم و اصلاحيه طرح طبقه بندي مشاغل با در نظر گرفتن عدالت در پرداخت بين همه كاركنان رسمي، اركان ثالث و قراردادي

3. تخصيص بن كارت‌

4. تخصيص نفت كارت

5. امكان استفاده اركان ثالث از خدمات رفاهي اجتماعي صنفت نفت

6. امكان بهره مندي كاركنان اركان ثالث از تسهيلات قرض الحسنه همانند همكاران رسمي و قراردادي و با همان مبالغ

7. اجراي رأي ديوان عدالت به شماره 3188 در خصوص سنوات(البته اين درخواست به وزير نفت ابلاغ شده 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها