در واکنش به دیدار اشتون با فتنه‌گران صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان تهرانی درمقابل سفارت اتریش

دانشجویان تهرانی با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر فتنه‌گر اعتراض خود را نسبت به دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با محکومین فتنه 88 نشان دادند.
کد خبر: ۶۵۴۹۹۳
تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان تهرانی درمقابل سفارت اتریش

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 13 گذشته بود که اولین اتوبوس حامل دانشجویان خانم در محل تجمع اعتراض‌آمیز در واکنش به دخالت غربی‌ها در امور داخلی کشور شکل گرفته، مقابل سفارت اتریش توقف کرد.

این امر در حالی صورت گرفت که بسیج دانشجویی و جنبش عدالتخواه نیز به جمع معترضین پیوستند و به اقامه نماز ظهر و عصر مقابل سفارتخانه پرداختند.

یکی از نکات جالب توجه حضور نیروهای یگان ویژه برای امنیت هر چه بیشتر اطراف سفارتخانه بود.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکارداهای مختلفی که جملات مختلفی بر آن نوشته شده بود اعتراض خود را نشان دادند. برخی از این جملات بدین شرح است: آقایان مسئول این مملکت بهای خون هزران شهید است،‌ دولت راستگو، راستش را بگو، جنایت فتنه‌گران در سال 88 هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، دولت تدبیر لطفا کمی تدبیر کن،‌ مردم را به تکرار 9 دی مجبور نکنید، شما حقوق بشر می‌فهمید؟، آمریکای جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر و خانم اشتون آرمیتا را می‌شناسی؟

همچنین تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر صهیونیسم"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر ندارد"، "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی"،‌ "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" اعتراض خود را نسبت به دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با محکومین فتنه 88 نشان دادند.

دقایقی پیش ( ساعت 14:45 دقیقه ) دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با قرائت بیانیه‌ای به این تجمع اعتراضی پایان داد.

newsQrCode
برچسب ها: اشتون تجمع
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
ماچكارسفارت اتریش داریم .بایدازدولتمردان كشورمان كه چمشان راروی خیلی ازمسایل بسته اند، توضیح خواست

نیازمندی ها