در راستای اجرای طرح نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور؛

برگزاری پویش ایران سبز در روستای نظرآقا

در جهت رضایت مندی عمومی مردم توسط بخشدار سعدآباد انجام شد؛

نظارت بر عملکرد نانوائیها

"امین نژاد":عرضه مطلوب نان به مردم، رعایت ساعات کاری، جلوگیری از خام فروشی آرد، رعایت وزن، بهداشت محیط و تکریم مردم از جمله موارد حوزه نظارت و اصلی‌ترین وظایف نانوائیها در قبال قوت غالب مردم می باشد‌.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۰۲

به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-به منظور نظارت بر عملکرد نانوائیها، در جهت رضایت مندی عمومی مردم بخش سعدآباد بازدید سرزده "حمزه امین نژاده"بخشدار سعدآباد به اتفاق رضا تنگستانی مکان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر و مصدقی مشاور فرماندار شهرستان دشتستان در امور آرد و نان از نانوائیهای موجود در بخش سعدآباد صورت گرفت؛
بخشدار سعدآباد ضمن بیان اهمیت عرضه نان به لحاظ کمی و کیفی گفت: با توجه به مسؤلیت قانونی متصدیان نانوائیها نسبت به عرضه مطلوب نان به مردم، رعایت ساعات کاری، جلوگیری از خام فروشی آرد، رعایت وزن، بهداشت محیط و تکریم مردم از جمله موارد حوزه نظارت و اصلی‌ترین وظایف نانوائیها در قبال قوت غالب مردم می باشد‌.

وی در ادامه افزود: نظارت‌ و گزارشات مردمی به منظور یک حق شهروندی و همکاری با متولیان مربوطه نقش اساسی در کاهش تخلفات احتمالی و رضایت عمومی می باشد.

امین نژاد از عموم مردم بخش سعدآباد خواست علاوه بر بازدیدهای مشخص شده و نامحسوس مسؤلین نظارتی، آنها نیز به عنوان بازوان نیروهای نظارتی عنایت لازم را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها