زخمی شدن ۲۶ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه رسمی خود از زخمی شدن ۲۶ نظامی صهیونیست طی درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۳۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه دست کم ۲۶ نظامی این رژیم مجروح شده‌اند.

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۷۹۷ نظامی و افسر صهیونیست از ابتدای عملیات طوفان تاکنون زخمی شده‌اند که ۱۲۸۳ نفر از آن‌ها از ابتدای عملیات زمینی زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ۳۷۸ نظامی این رژیم همچنان در حال مداوا هستند و مجروحیت ۳۵ نفر از آن‌ها خطرناک است.

انتشار اطلاعات واقعی مربوط به عملیات‌های مقاومت و تلفات ارتش صهیونیستی به ویژه تلفات جانی در جنگ غزه از ابتدا مشمول سانسور نظامی شدید قرار گرفته و رسانه‌های این رژیم حق ندارند اطلاعاتی درباره آمار کشته‌شدگان منتشر کنند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از پخش کلیپ‌های مستندِ منتشر شده توسط گروه‌های مقاومت درباره عملیات‌های آن‌ها در رسانه‌های اسرائیلی جلوگیری می‌کند.

در دهم دسامبر گذشته یعنی حدود ۵۰ روز قبل روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارشی تکان‌دهنده درباره تلفات ارتش اشغالگر در جنگ غزه منتشر کرد که نشان می‌داد تعداد نظامیان مجروح ارتش صهیونیستی در جنگ غزه به ۵ هزار تن رسیده که حدود ۲ هزار نفر آن‌ها معلول شده‌اند. اما این رسانه عبری بعداً مجبور شد گزارش خود را پس بگیرد و آمار بسیار کمتری منتشر کرد.

در همان روز روزنامه عبری هاآرتص نیز در گزارشی فاش کرد که تفاوت فاحشی بین آمار ارائه شده توسط ارتش از تلفات جانی نظامیان با آنچه که گزارش‌های بیمارستان‌ها نشان می‌دهد وجود دارد؛ به طوری که ارتش تعداد مجروحان را ۱۶۰۰ نفر اعلام کرده، اما بیمارستان‌ها گزارش می‌دهند که نزدیک به ۵ هزار نظامی صهیونیست بعد از جنگ غزه زخمی شده و به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها