پرسپولیس فقط 3 روز فرصت دارد

بازی روز جمعه پرسپولس مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود یا در ورزشگاه تهرانسر. شاید هم ورزشگاه سومی برای میزبانی پرسپولیس معرفی شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۶۰
مساله این است که هنوز هواداران پرسپولیس نمی دانند تیمشان اجازه بازی در ورزشگاه آزادی را دارد یا نه.
دعوای مدیران مجموعه ورزشی آزادی با مسوولان پرسپولیس ، درست از لحظه ای شروع شد که قرمزها اجازه تبلیغ اسپانسرشان را هنگام مصاحبه مطبوعاتی افشین قطبی در پایان بازی با پگاه گیلان پیدا نکردند. فردای آن روز، روزنامه های ورزشی به مکانی مناسب برای درگیری های لفظی حسن ضیاآذری ، مدیر مجموعه ورزشی آزادی و حبیب کاشانی ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تبدیل شد.
یکی از اجازه نداشتن پرسپولیس برای بازی در ورزشگاه آزادی حرف زد و دیگری از شکایت به سازمان تربیت بدنی به خاطر وصول نشدن حق بلیت فروشی و تبلیغات کنار زمین در فصل گذشته. پرسپولیس در هفته سوم به مشهد رفت تا ادامه جنگ لفظی آذری و کاشانی به هفته چهارم موکول شود. پرسپولیس روز جمعه میزبان است و باید طی چند روز باقیمانده راهکار مناسبی برای مشکل به وجود آمده پیدا کرد.
دیروز با مدیر مجموعه ورزشی آزادی تماس گرفتیم تا ببینیم آیا این مشکل از جانب او قابل حل است یا خیر. آذری در این باره می گوید: بند 4 ماده 8 آیین نامه لیگ ، باشگاه های حاضر در لیگ برتر را موظف کرده است که قبل از شروع مسابقات اگر مالک ورزشگاه نیستند، اجاره نامه ورزشگاه را به کمیته اجرایی تحویل دهند. اجرای این بند، همچون ثبت قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال اهمیت دارد، اما نمی دانم چرا مسوولان سازمان لیگ نسبت به بعضی قوانین کوتاهی می کنند.
پرسپولیس در فصل جدید هیچ قراردادی با مجموعه ورزشی آزادی منعقد نکرده است ، اما بدون هیچ مشکلی نخستین بازی خانگی اش را مقابل پگاه گیلان برگزار کرد، اما ظاهرا برای برگزاری دومین بازی خانگی چنین اجازه ای به آنها داده نخواهد شد: ما از پرسپولیسی ها فعلا پولی نمی خواهیم ، اما آنها موظفند طی روزهای آتی برای عقد قرارداد با مجموعه ورزشی آزادی اقدام کنند. ما حتی پول قرارداد فصل گذشته مان را هم از مسوولان این تیم نگرفته ایم که این خود می تواند نشان دهنده حسن نیت ما باشد، اما این که نه پولی بگیریم و نه قراردادی ببندیم و در مقابل توهین هم بشنویم ، واقعا غیرقابل تحمل است.
از حرفهای آذری این گونه برداشت می شود که اگر مسوولان پرسپولیس طی 3 روز آینده برای عقد قرارداد با مدیران مجموعه ورزشی آزادی اقدام نکنند، اجازه بازی در ورزشگاه آزادی را نخواهند داشت. آذری با تایید این مطلب می گوید: اینها یا باید با مجموعه ورزشی آزادی قرارداد ببندند یا نامه ای از سازمان تربیت بدنی ارائه کنند که در آن دستور داده شود بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بلامانع است. در غیر این صورت درهای ورزشگاه آزادی روز جمعه روی هواداران این تیم بسته خواهد بود.
با توجه به اعلام دیروز شورای تامین استان تهران ، مبنی بر این که پرسپولیس به غیر از ورزشگاه آزادی ، اجازه بازی در ورزشگاه دیگری را ندارد، به نظر می رسد حبیب کاشانی و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل به وجود آمده ، فقط همین 2 راه را دارند، یا با مدیران مجموعه ورزشی آزادی قرارداد ببندند یا برای گرفتن نامه به دفتر کیومرث هاشمی مراجعه کنند. پرسپولیس برای حل این مشکل فقط 3 روز فرصت دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها