در صنعت پلاستیک، تولید نایلون‌‌های عریض پلاستیکی در انواع و ابعاد مختلف رونق بسیاری یافته است. این نایلون‌ها در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون قابل تولید هستند.
در صنعت پلاستیک، تولید نایلون‌‌های عریض پلاستیکی در انواع و ابعاد مختلف رونق بسیاری یافته است. این نایلون‌ها در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون قابل تولید هستند.
کد خبر: ۱۴۳۶۲۰۷

قیمت نایلون عریض کیلویی با توجه به کیفیت و کاربرد آن می‌تواند متفاوت باشد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم به بررسی انواع نایلون عریض و کاربردهای آن‌ بپردازیم. همچنین فاکتورهای مؤثر بر قیمت نایلون عریض نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت. پس توصیه می‌شود در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

علت استفاده از نایلون عریض چیست؟

از آنجا که نایلون عریض دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مناسبی است، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مواد معمولاً برای تولید فیبرهای مقاوم و انعطاف‌پذیر، پوشاک، تجهیزات ورزشی، تولیدات صنعتی و مصرفی، و غیره استفاده می‌شوند. به دلیل استحکام بالا و خاصیت مقاومت در برابر خوردگی، نایلون عریض نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت و عملکرد محصولات مختلف بازی می‌کند.

تولید نایلون عریض

 در تولید نایلون عریض از لایه های مختلفی برای شکل گرفتن یک نایلون استفاده می‌شود که تعداد این لایه‌ها می‌تواند منجر به ارتقا کیفیت آن شود. هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر شود در نتیجه نایلون ضخیم تر و میزان آسیب پذیری آن نیز کمتر می‌شود. آذین پلاست کیمیا از برترین تولیدکننده‌های نایلون عریض در ایران است که به دلیل رضایت بالای مشتریان، مورد توجه صنعت‌گران زیادی قرار گرفته است. این شرکت با به کارگیری نوین ترین روش‌ها و پیشرفته‌ترین تکنولوژی قادر است تا باکیفیت‌ترین پلاستیک عریض را در سایزهای مختلف تولید کند.

انواع نایلون عریض

نایلون‌های عریض بر حسب کاربردی که دارند، دارای انواع مختلفی هستند. این نایلون‌ها در دو رنگ شفاف و مشکی وارد بازار می‌شود. تولید نایلون‌های عریض همچنین از تک لایه تا چند لایه امکان‌پذیر بوده و ضخامت آن‌ها از 150 تا 500 میکرون قابل تغییر است. نایلون تک لایه معمولاً با ضخامت بیشتری نسبت به نایلون چند لایه تولید می‌شود. قیمت نایلون عریض تک لایه با توجه به روند ساده تولید و همچنین مواد اولیه آن، مقرون به صرفه‌تر است  همچنین نایلون عریض شامل انواع زیر می‌شود که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد:

آشنایی با مزایای نایلون عریض، کاربرد و ویژگی‌ها

نایلون عریض کشاورزی: این نایلون پرمخاطب جهت افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی استفاده می‌شود. همچنین آفات و دیگر تهدیدهای محیطی را به حداقل می‌‌رساند.

نایلون عریض ساختمانی: این مدل نایلون عریض جهت مصارف ساختمانی و به عنوان کاور محافظ استفاده می‌شود.

نایلون عریض گلخانه: این نایلون نیز به دلیل حفظ رطوبت داخل گلخانه، همچنین حفاظت از گیاهان در برابر اشعه‌های مضر، بسیار پرکاربرد است.

 

ویژگی های نایلون عریض چند لایه

این نایلون‌ها به دلیل استحکام و مقاومت بالاتری که دارند، دارای طول عمر بیشتری هستند. نایلون‌های چند لایه به دلیل ترکیبات مواد افزودنی آنتی یووی که در آن‌ها به کار رفته است، از آسیب رسیدن به گیاهان در هنگام تابش نور مستقیم خورشید، جلوگیری می‌کنند. این نوع نایلون‌ها همچنین مانع از جمع شدن بخار آب در سقف‌ها می‌شوند. نایلون عریض چند لایه، در عرض‌های مختلف از یک متر تا 18 متر به بازار عرضه می‌شود. قیمت نایلون عریض کیلویی بر اساس قیمت هر کیلو از آن مشخص می‌شود و با توجه به حجم کارایی که دارد مناسب است.

فروش نایلون عریض

فروش نایلون عریض به عنوان یکی از محصولات مهم در صنعت‌های مختلف، امکانات بسیاری را برای کسب و کارهای مرتبط با آن فراهم کرده است. شما می توانید برای خرید این محصول همین الان با کارشناسان آذین پلاست کیمیا تماس گرفته و خرید خود را انجام دهید.

خرید نایلون عریض

خرید نایلون عریض، انتخاب هوشمندانه‌ای برای صنایع مختلف است. با ویژگی‌های انعطاف‌پذیری، مقاومت فیزیکی و قابلیت جذب رنگ، نایلون عریض در تولید پوشاک، صنعت اتومبیل‌سازی، و صنایع مصرفی بکار می‌رود. برای خرید بهترین نوع نایلون عریض، ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید. پس از آن، از تأمین‌کنندگان با تجربه و معتبر استفاده کنید. بررسی مشخصات فنی، گواهی‌نامه‌ها و نظرات مشتریان در فرآیند خرید مفید است. همچنین، مقایسه قیمت‌ها و ارائه تخفیفات ممکن است به بهبود تجربه خرید شما کمک کند.

 برای خرید نایلون عریض به  تعداد لایه های آن توجه داشته باشید

یکی از مواردی که برای خرید ‌نایلون عریض باید توجه داشته باشید تعداد لایه های آن است و بهتر است برای اینکه از میزان مقاومت آن اطمینان حاصل کنید لایه های آن را مورد بررسی قرار دهید. اما لایه های نایلون چه ویژگی هایی را برای آن ایجاد می‌کند.

آشنایی با مزایای نایلون عریض، کاربرد و ویژگی‌ها

هر چه تعداد لایه‌های نایلون عریض بیشتر می‌شود در نتیجه ضخامت آن نیز بیشتر خواهد شد و در نتیجه نایلونی را در اختیار دارید که محکم و مقاوم تر است. بخصوص نایلون های عریضی که در بخش های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از ضخامت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در برابر برخورد اجسام بخصوص اجسام نوک تیز مقاومت خوبی از خود نشان دهند. یکی دیگر از ویژگی های نایلون های عریض ضخیم در بخش کشاورزی عدم نفوذ اشعه یووی مضر است و در نتیجه گیاهان در محیطی مناسب و با دریافت نور بدون هیچگونه مواد مضر رشد خواهند کرد و خواص آنها نیز چند برابر خواهد شد.

جمع بندی

نایلون عریض یکی از انواع پلاستیک پرکاربرد در صنایع کشاورزی و ساختمانی است. استفاده از نایلون عریض در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، کشاورزی و دامپروری کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. از پلاستیک‌ عریض به عنوان پوشش محافظتی بر روی ساختمان استفاده می‌شود.  این پلاستیک‌ها بسیار با کیفیت، پر کاربرد و مقرون به صرفه هستند. . به طور کلی در بین انواع نایلون عریض، نایلون‌های چندلایه، مقاومت، استحکام و طول عمر بیشتری دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها