الحاق محدوده جدید به ٢۵٨ روستای هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: ۵ هزار و ۷۶ هکتار محدوده جدید به ٢۵٨ روستای استان برای واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن الحاق شد.
استاندار هرمزگان گفت: ۵ هزار و ۷۶ هکتار محدوده جدید به ٢۵٨ روستای استان برای واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن الحاق شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۱۱۹

هرمزاستاندار هرمزگان گفت: ۵ هزار و ۷۶ هکتار محدوده جدید به ٢۵٨ روستای استان برای واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن الحاق شد.

مهدی دوستی در سیزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: با الحاق محدوده به ٢۵٨ روستای استان، زمینه ساخت منزل در این روستا‌ها فراهم شده و فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان روستایی به سرعت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح کلی مورد نظر برای توسعه جزیره هرمز و محله نخل ناخدا نیاز به بازنگری و اصلاح دارد، گفت: طرح ارائه شده در جلسه با آنچه مورد انتظار است تفاوت دارد و باید در این طرح‌ها بتوان با ظرافت خاصی بهترین زیرساخت‌ها و امکانات را برای جذب گردشگر فراهم آورد.

استاندار هرمزگان افزود: نیاز است در طرح بازنگری شود و بر همین اساس در جلسه آینده شورای برنامه ریزی دوباره با حضور مشاوران ارائه شود.

دوستی همچنین به مسئله ساماندهی صنوف مزاحم در شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت: وجود این صنوف مزاحم در شهر به ویژه در خیابان‌هایی که بار ترافیکی زیادی دارند باعث تشدید وضعیت ترافیکی و آلودگی شده است.

وی افزود: مصوب شد که صنوف ساماندهی شده و به محلی مناسب در محدوده خارج از شهر بندرعباس هدایت شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به بازنگری در طرح ارائه شده در مورد جمعیت ساکن در سکونت گاه‌های غیررسمی داخل محدوده شهر گفت: این طرح به علت نداشتن جامعیت کافی باید بررسی شود و مطابق آیین نامه‌های موجود محدوده‌های بیشتری به طرح اضافه و برای اصلاح این مناطق اقدام کرد.

در این جلسه کلیات طرح توسعه بندر شهید حقانی مصوب شد.

newsQrCode
برچسب ها: هرم مسکن روستاها
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها