: 2 مامور قلابی که قصد اخاذی از مشتری یکی از بانکهای تهران را داشتند ، دستگیر شدند و در بازجویی های پلیسی ، راز 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو را فاش کردند.
کد خبر: ۱۴۳۴۹۰

17 مردادماه امسال مردی به کلانتری 154 چیتگر مراجعه و از 2 مامور قلابی شکایت کرد. شاکی در تشریح ماجرا گفت : چند ساعت پیش ، برای نقد کردن چک پولی به مبلغ 9 میلیون تومان به یکی از بانکها در جاده مخصوص کرج مراجعه کردم . هنگامی که مشخصاتم را روی برگه های چک نوشتم ، مردی که بی سیم همراه داشت و به نظر می رسید پلیس است ، به من نزدیک شد و درخصوص نقد کردن و انتقال پول از یک بانک به بانک دیگر ، از من سوال کرد.شاکی ادامه داد: به گمان این که وی پلیس است ، جوابش را دادم و پس از نقد کردن تعدادی از چکهایم ، سوار خودرویم شدم تا بقیه چکها را در بانک دیگری به یک حساب مالی منتقل کنم . در میانه راه ، متوجه شدم که 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 405 مرا تعقیب می کنند و یکی از آنها به من اخطار داد و خواست تا خودرویم را متوقف کنم که به آنها مشکوک شدم و با سرعت بسیار از آنها دور شدم و خود را به مرکز پلیس رساندم .ماموران که احتمال می دادند ، ماموران قلابی بار دیگر برای یافتن سوژه ای دیگر ، در بانکهای آن حوالی پرسه می زنند محل را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و موفق به دستگیری آنها شدند.

اعتراف مامورهای قلابی به 100 فقره سرقت

متهمان در بازجویی های پلیسی ، خود را محمود و شاهرخ معرفی و عنوان کردند خودرو را 10 روز پیش ، به سرقت برده اند و مدتی است اقدام به سرقت لوازم خودرو، کلاهبرداری و اخاذی کرده اند. در ادامه تحقیقات از متهمان ، معلوم شد که آنها به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودروهای مختلف در مناطق مرکزی و غرب تهران مرتکب شده اند و یکی از متهمان به نام محمود ، یک ماه قبل هنگام انتقال به مرکز پلیس متواری شده بود و بی سیم را هم از داخل خودروی یکی از نهادها به سرقت برده اند. بنا بر این گزارش ، متهمان با قرار قانونی بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها