در بندرعباس صورت گرفت؛

دیدار صمیمی مدیرکل بنیاد هرمزگان با آزادگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با ده تن از آزادگان عرصه 8 سال دفاع مقدس در شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با ده تن از آزادگان عرصه 8 سال دفاع مقدس در شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۵۰
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با10تن از آزادگان عرصه 8 سال دفاع مقدس در شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد. به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی با 10 تن از آزادگان شهرستان بندرعباس در منزل دیدار کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدارها ضمن ارج نهادن به مقام شامخ جامعه ایثارگری، به ویژه آزادگان سرافراز گفت: آزادگان با ایستادگی در مقابل شکنجه‌های ماموران رژیم بعث عراق موجب عجز و ناتوانی آنان شدند. وی افزود: دیدار با جامعه ایثارگری از جمله خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان، قوت قلبی برای مسئولان است لیکن مسئولان باید قدر این فرصت ارزشمند را بدانند. ناوکی با اشاره به اینکه تجلیل از آزادگان و ایثارگران تجلیل از فرهنگ ایثار، مقاومت و صبر است، گفت: سختی‌هایی که این عزیزان در اسارت به جان خریده‌اند نباید فراموش کرد، آنان تمام هستی خود را با افتخار فدای نظام کردند و سبب ایجاد امنیت، آسایش و رفاه ملت شدند. گفتنی است در این دیدارها محمد رحیمی‌ نژاد‌نخلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس و اسماعیل نصیری نماینده آزادگان استان هرمزگان نیز حضور داشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها