دستور استاندار برای رفع مشکل تامین آب شهر بجنورد از سد شیرین دره:

فیلتراسیون اولیه در خروجی سد

اولتیماتوم استاندار خراسان شمالی به بانک های استان

هیچ عذری برای عدم پرداخت تسهیلات مسکن ملی پذیرفتنی نیست

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در هفدهمین جلسه شورای مسکن استان با حضور تیم بازرسی وزارت کشور به همراه تیم بازرسان وزارت راه و شهرسازی گفت:به هیچ عنوان عذری در خصوص ناترازی نسبت منابع به مصارف از سوی بانک های عامل جهت عدم پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست و تسریع در ساخت واحد‌های مسکونی ضروری است
کد خبر: ۱۴۲۶۴۰۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدرضا حسین نژاد  امروز  بیست و پنجم مهرماه افزود :تا ۱۵ آبان ماه تمام بانک های عامل تکمیل انعقاد قراردادها و تا پایان آبان ماه نیز پرداخت تسهیلات مسکن ملی را انجام دهند .
وی تصریح کرد:مشکلات حوزه نهضت ملی مسکن در بخش های الحاق به محدوده ، زیر ساختی و بانک ها باید با هم افزایی دستگاه های اجرایی متولی برطرف شود.
در ادامه این نشست حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی به بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: با دستور رئیس‌جمهور بررسی «طرح نهضت ملی مسکن» در قالب تیم مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور آغاز شده و ما در این راستا بررسی و بازدید میدانی از طرح «نهضت ملی مسکن» استان خراسان شمالی را انجام دادیم.
وی اظهار داشت: تزریق منابع مالی برای اجرای پروژه های مسکن نقطه ضعف استان خراسان شمالی است که مدیران بانک های عامل درصدد برطرف کردن این مشکل باشند.
گفتنی است در ادامه این نشست به موضوع تامین زمین رایگان نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی هم که از مهم ترین مصوبات دولت است اشاره شد که طبق این گزارش ،  پانصد هزار قطعه در کشور مصوب شده و سهمیه خراسان شمالی ده هزار قطعه برای ۷۲۲ روستا است که چهارصد هکتار پیش بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها