نصب توری مرغی چگونه انجام میشود نماروز

چکیده : اگر با حضور پرندگان در نورگیر ساختمان‌تان مشکل دارید میتوانید با نصب توری مرغی در نوگیر ساختمان این مشکل را برطرف کنید.
کد خبر: ۱۴۲۵۱۶۶

توری مرغی چیست؟

توری مرغی همان سیم مرغی است که حصاری هم کاره می باشد که برای مصارف مختلف از آن استفاده می شود. توری مرغی در انواع اشکال مختلف به تولید می رسد و در انواع سیم های سخت با سوراخ های کوچک و انواع سیم منعطف با سوراخ های بزرگ است. در ابتدا برای نگهداری حیوانات و پرندگان از توری مرغی استفاده میشد اما امروزه برای مصارف مختلف از آن می توان بهره برد. در حوزه های صنعتی و ساختمانی از توری مرغی استفاده می شود. سیم مرغی یا توری مرغی یک توری فلزی گالوانیزه مقاوم است که در شرایط مختلف دوام دارد. نصب توری مرغی برای اهداف گوناگون انجام می گیرد.

گروه نماروز از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز خدمات ساختمانی است که کار های نمای ساختمان از قبیل شستشوی نمای ساختمان ، نصب توری مرغی، آب بندی نمای ساختمان، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، نقاشی نما و... را انجام می دهد.

 نصب توری مرغی چگونه انجام میشود نماروز

کاربرد توری مرغی

با توجه به این که توری مرغی در انوع مدل ها و با ویژگی های مختلف به تولید می رسد ، کاربرد هر یک متفاوت است. کاربرد توری مرغی بر اساس جنس، کیفیت و نیز اندازه سوراخ‌ ها مختلف است. توری مرغی با اندازه ی سوراخ از 5 میلیمتر تا 22میلی متر ساخته می شود. برای نصب توری مرغی باید بر اساس کاربرد مورد نظرتان توری مناسبی را انتخاب کنید. از توری مرغی 5 میلیمتر برای گچ کاری، سیمان کاری و دور ستون ها استفاده می شود. همچنین برای ایجاد حصار در تراس، حیاط خلوت و محیط های دیگر برای جلوگیری از ورود پرندگان و جانوران از توری مرغی استفاده می شود. بنابراین نصب توری مرغی دارای مزایای زیادی است و بسیار مهم است که این کار توسط افراد کاربلد و حرفه ای انجام شود. توری مرغی می تواند برای حفاظت از حیوانات هم به کار رود.

گروه نماروز از مراکز معتبر ارائه دهنده ی خدمات توری مرغی و سایر خدمات مرتبط با نمای ساختمان است. این مجموعه خدمات فوری و با بهترین کیفیت را ارائه می نماید. بنابراین برای دریافت خدماتی مانند نقاشی نما، نصب توری مرغی نورگیر، آب بندی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نماشویی و... با همکارن ما در گروه نماروز تماس بگیرید.

موارد نصب توری مرغی

  • جلوگیری از ورود پرندگان به نورگیر ساختمان
  • استفاده برای زیرسازی کاشی

  • مراقبت از انواع حیوانات و پرندگان

  • به منظور سیمان‌ کاری دیوار و ستون

  • استفاده برای سرامیک ‌کاری ساختمان

  • حصار کشی پروژه‌‌ های عمرانی

  • محافظت از انواع مختلف گیاهان

  • به منظور برای سیمان ‌کاری و یا گچ‌ کاری سقف

ورود پرندگان به حیاط خلوت و تراس و لانه سازی آن ها موجب مشکلاتی می شود که از توری مرغی استفاده می شود. نصب توری مرغی اگر به درستی انجام شود مانع از ورود حشرات، جوندگان و پرندگان می شود.

 نصب توری مرغی چگونه انجام میشود نماروز

ویژگی های توری مرغی

توری مرغی به دلیل ویژگی های بسیار خوبش مورد توجه قرار گرفته است و از ان استفاده ی زیادی می شود. توری مرغی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است. پیاده سازی توری مرغی ساده است و با سرعت بالایی انجام می گیرد بنابراین برای افرادی که می خواهند بدون هیچ تغییری در ساختمان از متریال مناسب برای حصار کشی استفاده کنند، نصب توری مرغی بهترین گزینه است. توری مرغی دارای قیمت ارزانی است بنابراین می توان به راحتی از آن استفاده کرد. حمل آسان توری مرغی از ویژگی های خوب دیگر این مفتول فلزی است. برای درست کردن محل برای حیوانات و پرندگان از توری مرغی استفاده می شود. با استفاده از توری مرغی ، تهویه ی مناسب هوا ایجاد می شود.

قیمت توری مرغی

قیمت نصب توری مرغی بر اساس متراژ و نوع نصب متفاوت است و برای استفاده از این توری ها باید ابتدا متراژ مورد نظر به منظور نصب توری مرغی مشخص گردد که این کار توسط نصاب انجام می گیرد. بنابراین قیمت ثابتی برای نصب توری مرغی وجود ندارد و با توجه به محل قرارگیری توری مرغی ، قیمت توری مرغی و نصب آن متفاوت است. برای نصب توری مرغی می توانید از مجموعه های معتبری همچون گروه نماروز کمک بگیرید. این مجموعه خدمات نصب توری مرغی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. این مجموعه قیمت های بسیار مناسبی را برای نصب توری مرغی در نظر گرفته است.

شیوه نصب توری مرغی

در برخی از ساختمان ها، حیاط خلوت یا پاسیو و تراس وجود دارد که برای حفاظت از این محیط ها می توان از توری مرغی استفاده کرد. توری مرغی از بهترین و موثر ترین روش ها برای حفاظت از چنین محیط های می باشد. توری مرغی از فنس های فلزی است که دارای ضخامت کمی بوده و اجرای آن ساده است. همچنین توری مرغی دارای دوام بالایی است و به همین دلیل مورد استقبال افراد قرار گرفته است. توری مرغی برای جلوگیری از ورود پرندگان به ساختمان و پوشاندن نورگیر و پاسیو و بستن نورگیر و بستن حیاط خلوت با توری استفاده می شود. توری مرغی از مفتول گالوانیزه ساخته شده است. توری مرغی از مفتول گالوانیزه ساخته می شود و از فلز های گالوانیزه سرد و گرم ساخته می شود. نصب توری مرغی با توجه به محیط مورد نظر به شیوه های مختلف انجام می گیرد. افرادی که توری مرغی را نصب می کنند متراژ مناسبی از توری را به شما می گویند تا تهیه کنید و سپس با استفاده از ابزار های مخصوص ، نصب توری مرغی را انجام می دهند. در مواردی ممکن است برای پوش دهی به سقف تراس و حیاط خلوت و یا محل های بالایی ساختمان نیاز به استفاده از طناب برای نصب توری مرغی می باشد. بدین ترتب نیروی کار به صورت معلق در هوا ، نصب توری مرغی را انجام می دهند.

خدمات توری مرغی

خدمات توری مرغی توسط برخی از مراکز خدمات ساختمانی ارائه می شود. در صورتیکه نیاز به دریافت توری مرغی دارید از طریق مجموعه های معتبر مانند گروه نماروز می توانید نصب توری مرغی را به صورت اصولی انجام دهید. گروه نماروز دارای سال ها سابقه در حوزۀ انواع خدمات مرتبط با نمای ساختمان است. لازم به ذکر است که این مجموعه همواه سعی داشته که قیمت های بسیار ارزان را برای ارائه ی خدماتش در نظر بگیرد. برای دریافت مشاوره با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مزایای نصب توری مرغی

توری مرغی دارای مزایای زیادی است که می خواهیم چند مزیت آن را نام ببریم. توری مرغی بسیار مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی است و بدین ترتیب می توان برای فضا های بیرونی ساختمان و نما از آن استفاده کرد. توری مرغی دارای وزن کمی است و نصب آن به سهولت انجام می گیرد. قابلیت حمل آسان از دیگر مزایای توری مرغی است که موجب شده از توری مرغی برای محیط های مختلف استفاده کرد. این توری ها از نظر اقتصادی کاملا به صرفه هستند زیرا در مقایسه با سایر متریال سختمان قیمت ارزان تری دارند. سرعت نصب توری مرغی بالا است و در زمان کوتاهی می توانید این توری را با کفیت بسیار عالی نصب نمایید. این توری ها برای حصارکشی بهترین گزینه هستند زیرا علاوه بر محافظت از محیط ها ، امکان عبور نور را فراهم نموده و تهویه ی مناسب نیز ایجاد خواهد کرد.

گروه نماروز در خدمت شماست با ارائه ی خدمات عالی بتواند امور مرتبط به نمای ساختمان را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام دهد. برای دریافت مشاوره با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها