برگزاری رویداد ملی عصر امید در استان البرز
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج صورت می‌گیرد؛

برگزاری رویداد ملی عصر امید در استان البرز

رئیس کل دادگستری البرز:

مشاوره قبل و بعد از ازدواج را جدی بگیرید

ریاست دادگستری کل استان البرز در دیدار مردمی به درخواست‌ها و تقاضاهای حقوقی و قضائی مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.
ریاست دادگستری کل استان البرز در دیدار مردمی به درخواست‌ها و تقاضاهای حقوقی و قضائی مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۲۴۲۹۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز، حسین فاضلی هریکندی با اشاره به محورهای درخواست‌های مردمی طرح شده در دیدار مردمی گفت: عمدتاً تقاضاها و مشکلات مطرح شده ناظر بر پرونده‌های ملکی، محکومیت مالی و درخواست اعسار، اختلافات در پرونده‌های ملکی به واسطه انجام معامله با اسناد عادی، اطاله دادرسی، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، مهریه و تقاضای رفع ابهام از برخی احکام دادگاه‌ها در مرحله اجرای حکم بود.

وی افزود: تعداد درخواست‌های رسیدگی شده توسط مسئولان قضائی استان در هفته جاری را ۱۰۱۸ مورد است که نتیجه این دیدارها و ملاقات‌های مردمی از سوی مدیران مربوطه در دادگستری کل استان البرز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

فاضلی تصریح کرد: یکی از مشکلات دستگاه قضائی در خصوص پرونده‌های اختلاف بین زوجین است برای نمونه زن و شوهری پس از سه سال زندگی مشترک، علیه یکدیگر بیش از ۴۰ پرونده حقوقی و کیفری با عناوین مختلف از جمله، سرقت، ضرب و جرح، توهین و فحاشی، جعل، کلاهبرداری، شهادت کذب، مهریه، نفقه، دادخواست طلاق، جهیزیه در محاکم استان طرح کرده‌اند که بخشی مورد رسیدگی قرار گرفته و برخی دیگر در مراحل دادرسی است.

ریاست دادگستری کل استان البرز افزایش شکیبایی زوجین در زندگی مشترک خصوصاً به هنگام وقوع اختلاف و استفاده از نظرات کارشناسی مشاوران خانواده در دوران آشنایی و پیش از ازدواج و نیز در دوران زندگی را خواستار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها