به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج صورت می‌گیرد؛

برگزاری رویداد ملی عصر امید در استان البرز

چهارمین دوره رویداد ملی عصر امید در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء قرار است به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از ۲۲ لغایت ۲۵ مهرماه در محل این دانشگاه برگزار شود.
چهارمین دوره رویداد ملی عصر امید در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء قرار است به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از ۲۲ لغایت ۲۵ مهرماه در محل این دانشگاه برگزار شود.
کد خبر: ۱۴۲۳۹۴۶

به گزارش خبرنگار جام جم البرز،حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول و اشاره به برگزاری رویداد ملی عصر امید که قرار است در روزهای آتی در استان البرز برگزار شود گفت:برمبنای بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند ایران باید در زمره ۱۰ کشور برتر در حوزه هوش مصنوعی قرار بگیرد وابزارها متناسب با زمان باشد،ما در استان البرز این رویداد را برنامه ریزی و تعریف کردیم و پیگیرهستیم که به امید خداوند بتواند از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مهرماه اجرایی بشود.

کلانتری با اشاره به این موضوع که چرا این رویداد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود توضیح داد:ما اولین دانشکده هوش مصنوعی در حوزه دانشگاه آزاد هستیم که بالغ بر ۶ هزار نفر دانشجو و ۲۴ رشته در اختیار داریم.همچنین امسال رشته های کامپیوتر،بازی های رایانه ای و هوش مصنوعی رباتیک را در مقطع کارشناسی ارشد به این دانشکده اضافه کردیم که خوشبختانه فعالیت های خوبی صورت گرفته و رویداد ملی عصر امید توسط همین دانشکده طراحی شده است.

وی در ادامه افزود:تا به این لحظه در این همایش ۳۸۵ چکیده مقاله دریافت کردیم که از این چکیده مقالات ۲۸۰ مقاله اصلی دریافت شده و ۹۱ مقاله پذیرش نهایی و ۵۴ مقاله رد و ۷۵ مقاله در حال نهایی شدن است که به نویسندگان تحویل داده شده و در حال تکمیل است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به حضور شرکت کننده های این رویداد گفت:در این رویداد دانشگاه ها،مراکز پژوهشی،نهاد های دولتی و غیر دولتی،شرکت ها،صنایع و موسسات،طرح های فناورانه خود را در قالب چالش فناوری و حضور در بیش از ۲۰۰ غرفه به معرض نمایش خواهند گذاشت تا واحدهای فناور،شرکت های دانش بنیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با ارائه تکنیک های حل مسئله مبتنی بر فناوری های روز در رفع چالش های نظری و علمی موجود در این زمینه مشارکت نمایند.

 کلانتری در پایان در رابطه با هدف و خروجی برگزاری این رویداد ملی گفت:آن موضوعی که ما به عنوان خروجی این کار پیشبینی کرده ایم با کمک جناب اقای دکتر عبداللهی استاندار البرز و مجموعه استانداری یک کمیته به نام هم آفرینی البرزهوشمند ایجاده کرده ایم که میتواند تا سال های سال این کمیته ادامه داشته باشد تا اینکه استان را بتواند در حوزه هوشمند سازی تقویت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها