گروگانگيري‌هاي شيشه‌اي
بررسي پرونده معتاداني که گروگانگيري می‌کنند

گروگانگيري‌هاي شيشه‌اي

مرد کارخانه‌دار پس از ربوده شدن با دستور همسرش، در بیمارستان روانی بستری شده بود‌.
کد خبر: ۱۴۲۱۱۳۲

ربودن مرد کارخانه‌دار به سفارش همسر

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، نیمه دوم مرداد امسال مردی میانسال با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد ازسوی افرادی ربوده و در بیمارستان مخصوص بیماران روانی نگهداری می‌شده است.

پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات گفت‌: مدیر یک کارخانه صنعتی در اطراف ساوه هستم. روز حادثه در مسیر کارخانه به تهران بودم که آمبولانسی مقابلم توقف کرد‌. شش مرد از آمبولانس بیرون آمدند و با دستور یکی از آنها بقیه به من حمله کردند و  دست و پایم را بستند. هر چه به آنها گفتم‌ اشتباه گرفته‌اید و آزادم کنید بی‌فایده بود‌.
 آنها مرا بیهوش کردند و وقتی به هوش آمدم داخل آمبولانس بودم. مرا به بیمارستان مخصوص بیماران روانی بردند و در اتاقی بستری کردند. هر چه گفتم من بیمار روانی نیستم فایده نداشت‌‌. روز دوم از طریق یکی از پرستاران با وکیلم صحبت کردم که با پیگیری او‌، توانستم از بیمارستان  مرخص‌شوم. 
ماموران برای بررسی ماجرا به کارخانه وی رفتند اما هنگام بازبینی دوربین‌های مداربسته کارخانه مشخص شد فیلم‌ها به سرقت رفته‌ است‌. ماموران در بررسی فیلم دوربین کارخانه‌های اطراف توانستند تصویر آمبولانس را به دست آورند. با استعلام پلاک آن معلوم شد آمبولانس متعلق به یک شرکت خصوصی و مردی آن را برای ساعاتی اجاره کرده است. با بازداشت اجاره‌کننده آمبولانس  مشخص شد وی از اقوام شاکی است و از سوی همسر این مرد، شش نفر دیگر را برای این آدمربایی و بستری کردن وی در بیمارستان روانی اجیر کرده است.  بنابراین این زن و شش مرد دیگر که در ماجرا نقش داشتند در عملیات‌های جداگانه پلیسی بازداشت شدند. متهمان در جریان تحقیقات گفتند که با دستور همسر شاکی در برابر گرفتن پول به مقابل کارخانه شاکی رفته و پس از ربودن او را در بیمارستان بستری کردند. 
این در حالی بود که همسر شاکی ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت‌: شوهرم‌ مشکلات روحی و روانی دارد و چند بار از او خواسته بودم تحت درمان باشد اما توجهی نمی‌کرد‌. برای درمان او از اقوامم کمک گرفتم و با اجیر کردن افرادی او را برای درمان به بیمارستان بردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها