اختصاصی جام جم آنلاین

تبرّک‌جویی علامه طباطبایی به در و دیوارِ هیات!

تبرّک‌جویی علامه طباطبایی به در و دیوارِ هیات!
مرحوم علامه طباطبایی در مجلسِ روضه‌ای که سیدی در محله گذر خان قم تشکیل می‌داد، شرکت می‌کردند.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۹۵

یک بار قسمتی از منزلِ آن سید، نوسازی شده بود و علامه در همان قسمتِ نوساز نشسته بودند. در آن هنگام پرسیدند: چه مدت است که در این جا مجلس عزاداری برپاست؟ گفتند: بیش از چهل سال!

مرحوم علامه از آن قسمت نوساز برخاستند و به قسمتِ قدیمی خانه رفتند و فرمودند: این آجرهایی که چهل سال، شاهدِ گریه بر امام حسین (ع) بودند، قداستی دارند که لازم است انسان به این‌‌ها تبرّک جوید!

 

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها