حمایت حامی نیکوکار، از ۲۸۳ فرزند یتیم و نیازمند کمیته امداد نجف آباد

یکی از حامی نیک اندیش در نیمه اول ماه محرم، حمایت از ۲۸۳ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد نجف آباد را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۴۱۸۲۴۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نجف آباد، گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه اول محرم، حمایت از ۲۳۹ فرزند یتیم و نیازمند دیگر را برعهده گرفت.

عبدالرضا خودسیانی با بیان اینکه این خیر نیکوکار تاکنون، ۴۴ فرزند را تحت حمایت خود داشته، ادامه داد: این حامی به تاسی از ائمه اطهار با توجه به شرایط سخت زندگی فرزندان معنوی خود، ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم هریک از آنها واریز می کند.

وی همچنین به فعالیت های مراکز نیکوکاری و بخشش کریمانه خیران در تامین نیازمندی خانوارهای تحت حمایت اشاره داشت و افزود: تاکنون با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، ۶هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی، ۱۲ هزار پرس غذای گرم، ۵ مورد کمک به تامین لوازم ضروری جهیزیه نوعروسان نیازمند جمع آوری و توزیع شده همچنین برای اخذ پروانه ساختمانی و بهسازی منازل مددجویان نیز بیش از ۵۰ میلیون تومان جمع آوری و اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد نجف آباد با قدردانی از مشارکت خیران و نیک اندیشان در حمایت از مددجویان، گفت: نیکوکاران و مردم خیراندیش می توانند برای اهدای نذورات خود به نیازمندان و در ماه محرم و صفر برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی با شماره گیری #۰۳۱۱۱*۸۸۷۷* یا مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد اقدام کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها