"شهروندان‌ مصادیق اسراف آب را گزارش کنند

" شهر مشهد خشکسالی بی سابقه ای را تجربه می کند، حدود هفتاد درصد کاهش بارندگی نسبت به دوره بلندمدت شرایط سختی را پیش روی ما قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۱۵۹۵۸

  خراسان رضوی - جام جم آنلاین - حسین اسماعیلیان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، با اعلام این مطلب گفت: مدیریت مصرف، گزینه اصلی ما برای برون رفت از بحران خشکسالی بی سابقه شهر مشهد است. 
وی افزود: اقدامات گسترده ای برای جبران کمبود آب در حال انجام است، اما این اقدامات زمانی موثر خواهند بود که شهروندان صرفه جویی در مصرف آب را مد نظر قرار دهند و خادمان خود را در مسیر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی و پایدار یاری کنند. مهندس اسماعیلیان در ادامه گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی پایش آب مشهد، شهروندان در راستای مسئولیت اجتماعی خود می توانند، هر گونه اسراف آب مانند، شستشوی خودرو با شیلنگ، شستشوی پیاده رو، پارکینگ و حیاط، شستن فرش با آب شرب و ... را از طريق تماس با سامانه ۱۲۲ و ورود به کلید ۵ گزارش کنند.‌ علاوه بر این در سایت شرکت آب و فاضلاب مشهد به آدرس www.abfamashhad.ir امکان گزارش دهی و اعلام مصادیق اسراف و هدر رفت آب وجود دارد.‌ در مرحله اول تذکر و اخطار، سپس در صورت عدم توجه قطع موقت ۵ ساعته انشعاب و در صورت تکرار قطع ۲۴ ساعته آب از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در برخورد با این گونه مشترکین است. وی در پایان اظهار امیدواری کرد، با همراهی و کمک تمامی شهروندان و همچنین زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام از تابستان سخت سال جاری با کمترین مشکل عبور کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها