با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه در اتاق بازرگانی اصفهان؛

بازرسین انجمن کارگزاران گمرکی استان انتخاب شدند

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در جلسه با اعضاء هیئت مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش:

شرکت‌های پخش بین‌المللی تاسیس شود

در جلسه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش استان، بر ضرورت تاسیس شرکت‌های پخش بین‌المللی تاکید شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۳۱۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ امیرکشانی در این جلسه، ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری مسایل و مشکلات تشکل‌های عضو پارلمان بخش خصوصی از طریق ظرفیت‌های موجود در اتاق بازرگانی گفت: برای کمک به رفع مشکلات تشکل‌ها، بسترسازی خواهیم کرد.
وی همچنین خواستار تبیین جایگاه صنعت پخش از سوی انجمن شد همچنین از پیگیری اتاق بازرگانی اصفهان برای تسریع در تخصیص زمین برای راه‌اندازی شهرک پخش خبر داد.
رئیس دوره دهم پارلمان بخش خصوصی اصفهان همچنین بر لزوم حمایت از تاسیس شرکت پخش بین‌المللی برای توزیع هر چه بهتر اقلام تولیدی اصفهان در کشورهای هدف صادراتی تاکید و تصریح کرد: این امر در رشد بخش‌های تولید و بازرگانی تاثیرات خوبی داشته و اتاق بازرگانی اصفهان از این امر حمایت خواهد کرد.
کشانی در پایان سخنان خود از ایجاد ساز و کار تخصیص ساختمان مستقل تشکل‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان و انجام اقداماتی در این زمینه خبر داد.
در ادامه، اعضاء هیئت مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش اصفهان به بیان مشکلات خود پرداختند که کمک به وصول مطالبات سنگین و طولانی مدت شرکت‌های پخش دارو از دولت، کمک به پررنگ شدن حوزه صادرات در شرکت‌های صنعت پخش، تعامل برای برگزاری همایش‌ها و رویدادهای آموزشی برای توانمندسازی فعالان این حوزه، تسریع در راه‌اندازی شهرک صنعت پخش در اصفهان، توجه به حوزه واردات در کنار صادرات، بازنگری در حاشیه سود شرکت‌های پخش از طریق رایزنی با دولت، در نظرگرفتن تسهیلات کم بهره برای فعالان این حوزه از سوی بانک‌ها و عدم همخوانی سهمیه تخصیصی حوزه دارو با میزان مصرف در اصفهان و تلاش برای جذب سهمیه مازاد دیگر استان‌ها از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها