کشف حدود 23 تن آرد قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از توقیف 2 دستگاه کامیون حامل بار و کشف حدود 23 تن آرد قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۱۵۱۰

جام جم آنلاین، مسعود اسماعیلی؛ سرهنگ احمد رستمی به تشریح کشفیات صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: در ماموریت نخست، ماموران یگان امداد حین گشتزنی و کنترل خودروهای عبوری در محور روانسر به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار که به سمت شهرستان جوانرود در حال حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون توقیفی 370 کیسه 40 کیلویی آرد فاقد مجوز، جمعا به وزن 14 تن و 800 کیلوگرم کشف شد.

رستمی با بیان اینکه ارزش این محموله به 3 میلیارد ریال می رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد و گفت: کامیون مورد نظر هم توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس روانسر در خصوص دیگه محموله کشف شده آرد قاچاق نیز گفت: ماموران پاسگاه انتظامی حسن آباد، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی 8 تن آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوزی بود، کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد ریال برآورد شده است.

رستمی در پایان از دستگیری یک نفر هم در رابطه با این پرونده و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها