همه‌ی ما تقریبا این جمله را شنیده‌ایم که «آشپزخانه، قلب تپنده‌ی یک خانه است.» ماشین لباسشویی، یکی از آن آیتم‌هایی است که در تکمیل این بخش مهم خانه تاثیر زیادی دارد.
کد خبر: ۱۴۱۱۲۹۲

چگونه یک لباسشویی خوب بخریم؟
چگونه یک لباسشویی خوب بخریم؟
همه‌ی ما تقریبا این جمله را شنیده‌ایم که «آشپزخانه، قلب تپنده‌ی یک خانه است.» ماشین لباسشویی، یکی از آن آیتم‌هایی است که در تکمیل این بخش مهم خانه تاثیر زیادی دارد.
با پیشرفت و رشد صنعت در تولید لوازم خانگی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، دست افراد در خرید باز است و می‌توانند با در نظر گرفتن نیازشان بهترین لباسشویی را برای آشپزخانه‌ی خود خریداری کنند.
ما در ادامه‌ی این بلاگ به بررسی نکاتی که نیاز است در هنگام خرید لباسشویی مدنظر داشته باشید می‌پردازیم؛ بنابراین اگر قصد خرید قسطی ماشین لباسشویی با استفاده از وام فوری دارید، با ما تا انتها همراه باشید.
نکاتی که باید در هنگام خرید قسطی ماشین لباسشویی به آن توجه کنید
در تهیه آیتم‌هایی که معمولا برای خرید آن‌ها نیاز است تا بودجه‌ی زیادی داشته باشیم، نیاز است تا قبل از هر اقدامی، به نکاتی که کمک می‌کنند تا خریدی به‌صرفه و ایده‌آل داشته باشید توجه کنید تا در نهایت بهترین لباسشویی را برای خود کنید.
در ادامه‌ی این مطلب نکاتی را به اطلاع شما می‌رسانیم که در راستای خرید لباسشویی می‌توانید به آن‌ها توجه کنید و تجربه‌ای خوب را برای خود رقم بزنید.

بودجه

یکی از نکات مهم نه تنها در خرید ماشین لباسشویی، بلکه در خرید هر کالایی، توجه به بودجه است. بهتر است قبل از هر اقدام اساسی جهت خرید، بررسی کنید که چه میزان بودجه دارید و تا چه سقفی می‌توانید برای خرید ماشین لباسشویی هزینه کنید.
با توجه به اینکه در حال حاضر در بازار لوازم خانگی مدل‌های متنوعی از لباسشویی وجود دارد، دست شما برای انتخاب باز است.

گنجایش


یکی از سوالاتی که فروشندگان ماشین لباسشویی ممکن است از شما هنگام خرید بپرسند این است که چه نوع ماشین لباسشویی با چه میزان ظرفیت و گنجایشی، نیاز شما را برطرف می‌کند؟
آیا شما خانواده‌ای پرجمعیت هستید یا دانشجویی که به‌تنهایی زندگی می‌کنید؟
جزو هر دسته که باشید، ظرفیت ماشین لباسشویی یکی از المان‌هایی است که برای خرید باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. بررسی ظرفیت ماشین لباسشویی به شما کمک می‌کند تا از همان ابتدا سراغ ماشین لباسشویی که هیچ نزدیکی با نیاز شما ندارد، نروید.

میزان مصرف انرژی

با توجه به اینکه در حال حاضر در تمام دنیا دغدغه‌ی مصرف آب و انرژی به مسئله‌ای حیاتی تبدیل شده، بهتر است در هنگام خرید، به میزان مصرف انرژی و آب توجه کنید. ماشین لباسشویی‌هایی که رده‌ی انرژی آن‌ها A+++ یا A++ هستند و یا به‌طورکلی دستگاه‌هایی که رده انرژی بالایی دارند، از نظر مصرف انرژی نیز مناسب هستند و به شما کمک می‌کنند تا در انرژی صرفه‌جویی کنید.

میزان صدا و لرزش

حتما ماشین لباسشویی‌های قدیمی را به یاد دارید که آنقدر لرزش و صدا داشتند که باعث آزار اهالی خانه می‌شدند. این دغدغه، برندهای لوازم خانگی را بر آن داشت تا تکنولوژی را در پیش گیرند که دستگاه‌هایی با صدا و لرزش کم به بازار ارائه کنند؛ بنابراین بهتر است در هنگام خرید لباسشویی به این مسئله نیز توجه ویژه داشته باشید.

ابعاد

قبل از قطعی‌ کردن خرید ماشین لباسشویی خود حتما در نظر بگیرید که قرار است آن را در چه فضایی قرار دهید. قطعا هر آشپزخانه‌ای متراژ خاص خود را دارد؛ بنابراین قبل از خرید، توجه به ابعاد ماشین لباسشویی کمک می‌کند تا خیال خود را از بابت خریدی که انجام می‌دهید راحت کنید.

چگونه یک لباسشویی خوب بخریم؟

بررسی برندها

اگر قصد خرید قسطی جهیزیه دارید، خوب می‌دانید که بررسی برندهای مختلف تا چه اندازه می‌تواند مهم باشد. باتوجه به اینکه خرید کالاهای اساسی معمولا به بودجه‌ی زیادی نیاز دارند، تحقیق و بررسی پیرامون برندها می‌تواند به شما دید بازتری برای انتخاب بدهد. خواندن نظرات کاربران و نقد و بررسی‌ها گزینه‌های خوبی هستند که کمک می‌کنند تا با اطمینان پروسه‌ی خرید را طی کنید.

خدمات پس از فروش

توجه به خدمات پس از فروش، یکی دیگر از پارامترهایی است که تاثیر زیادی در تجربه‌ی یک خرید ایده‌آل دارد. قبل از دریافت وام کالا جهت خرید اطمینان حاصل کنید که برند انتخابی‌تان از خدمات پس از فروش خوبی بهره‌مند است تا در صورت بروز مشکل، نگرانی از بابت تعمیرات آن نداشته باشید.

سبک دکوراسیون

سبک دکوراسیونی که برای آشپزخانه‌ی خود انتخاب می‌کنید، یکی از پارامترهایی است که می‌تواند در خرید ماشین لباسشویی تاثیرگذار باشد. در نظر گرفتن سبک و ترکیب رنگی که برای دکوراسیون خود انتخاب کرده‌اید کمک می‌کند تا در میان انبوه گزینه‌هایی که در بازار لوازم خانگی وجود دارد، بتوانید آیتمی که کاملا مناسب شماست را انتخاب کنید.

توجه به برنامه‌ی شست‌وشو

از عواملی که باعث می‌شود تا عمر مفید لباس‌های شما بیشتر شود، توجه به مدل شست‌وشویی است که هر لباس باید با توجه به الیاف خود داشته باشد. برنامه‌‌های مختلفی برای شست‌وشوی لباس‌هایی با پارچه‌های حساس، لباس کودک، لباس ورزشی و… در لباسشویی‌های جدید وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع لباس خود آن را تنظیم کنید؛ بنابراین اگر حفظ کیفیت لباس‌هایتان برایتان اهمیت دارد، به برنامه‌های متفاوت شست‌وشوی ماشین لباسشویی که خریداری می‌کنید توجه کنید.

بررسی قابلیت‌های ویژه

اگر از جمله افرادی هستید که در هنگام خرید، قابلیت‌های ویژه‌ی یک وسیله برای شما مهم است، می‌توانید در هنگام خرید ماشین لباسشویی خود در کنار در نظر داشتن تمام ویژگی‌های اساسی که در خرید بسیار مهم است، به سایر ویژگی‌ها از جمله برنامه‌ریزی قبلی، قابلیت اتصال به اینترنت، کنترل از راه دور و… نیز توجه داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی نکاتی پرداختیم که به کمک آن می‌توانید در میان انبوه انتخاب‌هایی که در حال حاضر در بازار لوازم خانگی وجود دارد، بهترین ماشین لباسشویی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و خریدی ایده‌آل داشته باشید.
با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد در هنگام خرید کالاهای اساسی دچار مشکلات و چالش‌هایی هستند، دانستن این نکات و به کار بردن آن‌ها در هنگام خرید کمک می‌کند در نهایت خریدی از هر لحاظ پرسود و به‌صرفه را تجربه کرده و بهترین لباسشویی را از آن خود کنید و کمتر با مشکلاتی از قبیل تعمیر مداوم دستگاه روبه‌رو شوید.
اگر بخواهید نکات دیگری را برای خرید ماشین لباسشویی ذکر کنید، آن نکات چه چیزهایی هستند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها