در زندگی امروزه که قیمت لوازم ضروری و تزیینی بالا رفته، بسیاری از افراد خرید لوازم نو را تنها در خیال می‌بینند. تنها راه خرید لوازم موردنیاز برای این اشخاص، بازپرداخت قسطی هزینه وسیله موردنظر است.
کد خبر: ۱۳۵۴۵۳۸
 
بهترین سایت برای خرید قسطی کالا
 
باتوجه‌به این نیاز افراد، برخی از سایت‌ها به فروش لوازم موردنیاز شما به‌صورت قسطی اقدام کرده‌اند. ما در این مقاله به معرفی بهترین سایت برای خرید قسطی کالا می‌پردازیم تا در خرید وسیله‌های موردعلاقه خود به شما کمک کرده باشیم. با شناخت سایت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها یک خرید قسطی بدون دغدغه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی لندو

پس از بررسی شهرهای تحت پوشش این سایت به سراغ مرحله بعدی یعنی نحوه ضمانت می‌رویم. اگر قادر به ارائه چک ضمانت باشید که خرید شما بدون دردسر انجام می‌شود. اما درصورتی‌که قادر به ارائه نباشید، امکان خرید اقساط با استفاده از سفته برای شما فراهم است. سایت لندو سفته موردنظر را به‌صورت آماده دارد و فقط کافی است که قرارداد ارسال شده توسط پیک را امضا و تایید نمایید.

در این صورت در اولین خرید خود باید 15 هزار تومان هزینه سفته را پرداخت کنید و به‌راحتی وسیله موردنظر خود را خریداری کرده و در موعد مقرر قسط آن را پرداخت نمایید. پس از پایان اقساط شما، سفته‌ها به‌صورت خودبه‌خود باطل می‌شوند. (تجربه خرید از سایت لندو را در اینجا مشاهده کنید.)

قسطی کلاب

برای خرید قسطی از این سایت ابتدا باید ثبت‌نام کنید. سپس با ورود به بخش خرید قسطی، درخواست خود را ثبت نمایید. در این مرحله باید مدارک مورد را نیاز را ارسال کنید تا توسط تیم حقوقی این سایت بررسی و تایید شود، حال می‌توانید وسیله موردنظر را خریداری کنید. برای خرید قسطی از این سایت 4 طرح مختلف وجود دارد که تفاوت اصلی آن‌ها در مبلغ اعتبار خرید است. شما با بررسی آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین طرح را برای خود انتخاب کنید. (تجربه خرید از قسطی کلاب را در ماتوریتی بخوانید)

شانی کالا

جذاب‌ترین بخش خدمات سایت شانی کالا این است که کالای خود را با دو شرایط با ضامن و بدون ضامن در اختیار مشتری قرار می‌دهد. هرچه زمان بازپرداخت قسط شما کوتاه‌تر باشد، سود کمتری از شما دریافت می‌شود.

●       بدون ضامن

برای این نوع خرید نیز دوراه وجود دارد، یکی پرداخت چک ضمانت و دیگری ارائه سفته به شرکت است. باتوجه‌به قیمت کالای انتخابی، مبلغ چک یا سفته به‌صورت آنلاین محاسبه و به شما اعلام می‌شود.

●       با ضامن

برای این کار به دو نفر ضامن رسمی نیاز دارد. باید تصویر کارت ملی و شناسنامه ضامن‌ها و وام‌گیرنده، مستندات مربوط به درآمد وام‌گیرنده، گواهی کسر از حقوق و مدارک تکمیلی بانک ضامن را برای این شرکت ارسال کنید. (همچنین تجربه خرید از شانی کالا را هم می‌توانید در ماتوریتی مشاهده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.)

قسطی مارکت

 اگر قصد خرید کالای الکترونیکی شامل گوشی موبایل، تبلت و.. را دارید، می‌توانید به این سایت اعتماد کنید. برای برخورداری از تسهیلات قسطی این سایت کافی است که یک حساب قرض‌الحسنه در بانک مهر ایران افتتاح کنید. سپس توسط این بانک اعتبارسنجی می‌شوید و باید مدارک موردنیاز یعنی چک، سفته یا ضامن را که با اعتبارسنجی شما متناسب باشد به این بانک ارائه دهید. حال می‌توانید به‌راحتی از سایت قسطی کالا، وسیله موردنظر خود را به‌صورت قسطی خریداری کنید.

ایزی پی

پس از ثبت‌نام در سایت ایزی پی باید مراحل ساده‌ای را طی کنید تا بتوانید یک خرید راحت قسطی داشته باشید. مراحل به ترتیب زیر انجام خواهند شد:

1.     احراز هویت
2.     اعتبارسنجی با استفاده از برنامه ایزی پی
3.     ارائه تصویر یکی از چک‌های صیادی خود

حال نوبت به کارشناسان شرکت ایزی پی می‌رسد که پس از اعتبارسنجی، به شما اعلام کنند تا چه مقدار می‌توانید از این سایت به‌صورت قسطی خرید کنید.

قسطیکو

در ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کرده حال کالای موردنظر را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید. در مرحله آخر در حین مراجعه به فروشگاه، دسته‌چک و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید. درصورتی‌که دسته‌چک بدون برگشتی با ثبت اطلاعات درست داشته باشید، پس از اعتبارسنجی، دو تا 4 روز بعد می‌توانید کالای موردنظر را به‌صورت حضوری از فروشگاه تحویل بگیرید. دقت کنید که صاحب دسته‌چک باید به فروشگاه مراجعه کند و در همان مکان چک را نوشته و آن را امضا کند. پیش از دریافت محصول شما می‌توانید از سفارش خود پشیمان شده و پیش‌پرداخت خود را پس بگیرید.

کلام آخر

با فروش قسطی کالا توسط سایت‌های معتبر شما قادر خواهید بود به‌وسیله موردنظر خود با پرداخت قسط دست پیدا کنید. اما شرایط فروش قسطی توسط سایت‌های مختلف بسیار متفاوت است و شما باید با علم به نحوه فروش آن‌ها یکی را انتخاب کنید. امیدواریم مطالعه این مقاله اطلاعات لازم را برای انتخاب سایت مناسب و خرید قسطی کالا در اختیارتان قرار داده باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها