مدیر برنامه‌ریزی جامع و سرمایه‌گذاری:

پورتفوی فولاد مباركه استراتژیك و با دید بلندمدت است

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، تغییرات موقت در خطوط اتوبوسرانی این کلان‌شهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۸۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدمهدی علاء‌الدینی از تغییر مسیر سرویس‌دهی خط ۷۹ اتوبوسرانی در مسیر پایانه باقوشخانه، میدان انقلاب، خیابان‌های محتشم کاشانی و شهید مفتح به‌دلیل انجام عملیات عمرانی خبر داد و گفت: از مبدا خیابان شهید مفتح به سمت میدان سهروردی سه ایستگاه از جمله بهشت، باغ زیار، شهید ناصحیان از مدار سرویس‌دهی خارج می‌شود، لذا شهروندانی که قصد استفاده از خط ۷۹ اتوبوسرانی را دارند، باید به ایستگاه قبل از میدان سهروردی یا مفتح مراجعه کنند.

وی با اشاره به تغییر یکی از ایستگاه‌های خط یک تندروی اصفهان افزود: با توجه به عملیات عمرانی مقابل در ورودی گلستان شهدا، خط یک تندرو از مبدا پایانه باقوشخانه، میدان بزرگمهر، میدان آزادی، پل یزدآباد در ایستگاه مقابل گلستان شهدا امکان توقف ندارد و زائران و مجاوران گلستان شهدا برای استفاده از اتوبوس می‌توانند به ایستگاه موقت نبش میدان شهید لاوی مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: به دلیل انجام عملیات عمرانی در خیابان فرشادی، خط چهارم اتوبوس‌های تندرو از خیابان فرشادی امکان عبور ندارد و اتوبوس‌های این خط داخل این خیابان تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند سرویس‌دهی کنند، لذا اتوبوس‌ها از خیابان فلسطین تردد می‌کنند و مسافرانی که قصد عزیمت به سمت آتشگاه را دارند، می‌توانند به ایستگاه قبل یا بعدی مراجعه و از اتوبوس‌های این خط استفاده کنند.

وی گفت: مسیر خط چهارم تندروی اصفهان از پایانه همدانیان، خیابان هشت‌بهشت، میدان امام حسین (ع)، خیابان شیخ‌بهایی و آتشگاه تا پایانه درچه خدمت‌رسانی می‌کند.

علاء‌الدینی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها