پیگیری مشکل آب مردم واوان توسط فرماندار

فرماندار اسلامشهر با همراهی عرفانی نسب مدیر کل آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران از روند احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی و احداث دو چاه تامین آب شرب واوان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۹۰۶۰

حسین حبیبی در حاشیه این بازدید در سخنانی اظهار داشت: پیگیری های مستمر جهت تامین آب شرب مناطق شهری و روستایی شهرستان در ماههای پیش رو و ایام اوج ‌مصرف در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی واوان گفت: در این بازدید تاکید شد تا با توجه به تامین اعتبار تکمیل این پروژه، تا شهریور ماه شاهد بهره برداری از آن باشیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه حفر دو چاه آب شرب نیز برای تامین آب شرب منطقه واوان در حال انجام است، افزود: با تکمیل این دو چاه که اعتبار یکی از آنها از محل مصوبات سفر رئیس جمهور تامین شده ۳۵ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب واوان افزوده خواهد شد.

وی همچنین به پیگیری صورت گرفته جهت رفع معضل قطعی آب شرب یکی از‌ مجتمع های واوان که در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی نیز انعکاس یافته بود گفت: مدیر آبفای واوان‌ ماموریت یافت با پیگیری ویژه در اسرع‌ وقت اقدامات لازم را جهت رفع کامل این قطعی آب که در برخی ساعات شبانه روز صورت میگیرد را انجام داده و گزارش این اقدامات را به اطلاع ساکنان مردم برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها