مطالبه جدی امام جمعه واوان در نماز جمعه این هفته:

حل معضل قدیمی افت شدید فشار آب در واوان

یکی از معضلات قدیمی که ساکنان شهر واوان با آن دست‌به‌گریبان هستند، مسئله افت شدید فشار آب در این شهر چند ده‌هزارنفری است که باتوجه‌به پیگیری‌های مستمر امام‌جمعه آن نیز تاکنون مشکل مطروحه مرتفع نگردیده است.
کد خبر: ۱۳۷۱۴۷۲

همین امر باعث ایجاد مصائب گسترده برای شهروندان این منطقه پرجمعیت شده است. به طور مثال نبود فشار مناسب آب برای شرب، استحمام و… از مؤلفه‌های آزاردهنده‌ای است که می‌توان به آن اشاره کرد.

دراین‌خصوص، حجت‌الاسلام حمزه محمدی امام‌جمعه واوان باتوجه‌به تأکیدات قبلی در خطبه دوم نمازجمعه تصریح کرد: نظر به قطعی‌های مکرر و طولانی آب در محله امام زاده عیسی و همچنین برخی مناطق واوان که حتی در طول شبانه‌روز به ۶ ساعت نیز می‌رسد، خوب است مسئولان اداره آب ضمن تبیین دلیل امر صورت‌گرفته نسبت به رفع معضل ایجاد شده اهتمام لازم را انجام دهند.

امام‌جمعه واوان با تأکید بر این که اگر قرار است قطعی آب باشد، باید عادلانه و با اعلام قبلی به شهروندان صورت گیرد، افزود: مسئله صرفه‌جویی در استفاده آب باتوجه‌به وضع موجود ضروری است و همه باید در رعایت آن کوشا باشیم.

حال باتوجه‌به مطالب عنوان شده این پرسش باقی می‌ماند که نظر به معضل کم فشاری و قطعی آب در نقاط مختلف جنوب غرب استان تهران مانند شهر واوان و عدم پاسخگویی و پیگیری مسئولین آبفا چه کسی این مشکل شهروندان را پیگیری می‌کند؟

آیا مسئولان ذی‌ربط راهکارهای لازم و پیش‌بینی‌های آینده‌نگرانه‌ای را برای تأمین آب شُرب پروژه‌های مسکونی چون: مسکن ملی و … که قرار است در مناطقی مثل واوان احداث شوند، مدنظر قرار داده‌اند یا خیر؟ آیا پس از پایان چنین طرح‌هایی ساکنان قدیم و جدید واوان نباید دغدغه کم‌آبی بیشتری را برای شهرشان در خاطر داشته باشند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها