فراسو روی موج سلامت

برنامه فراسو که هر روز صبح ساعت 8 و 15 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود روز دوشنبه اول خرداد به موضوع حفظ بارداری اختصاص دارد.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۸۲
نویسنده گروه رسانه

فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه فراسو درباره اهداف تولید این برنامه به جام جم می گوید: رادیو سلامت برای مخاطبان به عنوان یک مرجع مهم در حوزه پزشکی محسوب می شود و با توجه به اینکه ما تازه ترین رویدادهای دنیای پزشکی را در اختیار شنوندگان قرار می دهیم، تلاش می کنیم مشکلات مبتلا به آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. به همین دلیل برنامه فراسو با هدف پیشگیری از بیماری های جسمی، روانی، تعذیه، بهداشت و ... روی آنتن می رود.

وی ادامه می دهد: این برنامه هر روز صبح ساعت 8 و 15 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود که روزهای شنبه به موضوع بهداشت روان و پیشگیری های اجتماعی، یکشنبه و سه شنبه با محوریت بهداشت، تندرستی و تغذیه و دوشنبه و چهارشنبه هم به موضوع سلامت جسم و بیماری های جسمی اختصاص دارد. هدف از تولید برنامه های پزشکی در رادیو سلامت، تلاش برای آگاهی بخشی است.

این تهیه کننده با اشاره به هزینه های سنگین درمان می افزاید: با توجه به افزایش هزینه های درمان، مردم به سمت پیشگیری از بیماری ها حرکت کردند و ما در برنامه فراسو در این زمینه کار می کنیم تا برنامه برای مردم کاربردی باشد و بتوانیم باری از روی دوش شان برداریم. در این برنامه از کارشناسان حرفه ای بهره می بریم تا بتوانیم اطلاعات صحیح در اختیار شنوندگان قرار بدهیم. در این برنامه آموزش می دهیم که تغذیه اشتباه چگونه می تواند سلامتی را به خطر بیندازد.

بی تقصیر در پایان بیان می کند: در مجموع موضوعات متنوع در این برنامه دستمایه قرار می گرد. برنامه فراسو روز دوشنبه اول خرداد ماه موضوع حفظ باروری را مورد بررسی قرار می دهد و روز چهارشنبه هم با محوریت اگزما روانه آنتن می شود. مجری کارشناس روزهای دوشنبه و چهارشنبه لیلا علوی، یکشنبه و سه شنبه زهرا حاجی زاده و شنبه کیانا فرهی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها