برنامه نغمه صحت به تهیه کنندگی سارا شریفی و کارشناس مجری میترا بهرامی موضوع موسیقی درمانی را مورد بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۳۰
نویسنده گروه رسانه

سارا شریفی، تهیه کننده برنامه نغمه صحت درباره تولید این برنامه به جام جم توضیح می دهد: برنامه نغمه صحت پنجشنبه ها ساعت 22 و 10 دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود و روزهای جمعه در همین ساعت بازپخش خواهد شد.

سردبیر و نویسنده برنامه صبا رادمان و کارشناس مجری میترا بهرامی است. ما در این برنامه رادیویی به موضوع موسیقی درمانی می پردازیم و با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می دهیم.

وی ادامه می دهد: در حوزه درمان همیشه این سئوال مطرح می شود که آیا برای درمان موثر می توان از موسیقی درمانی به عنوان بازوی مکمل در بهبود بیماری بهره برد؟ این سئوال ممکن است برای هر فردی پیش بیاید و علاقمند باشد این مبحث را دنبال کند. بنابراین ما تلاش می کنیم در این باره پاسخگوی علاقمندان به این حوزه باشیم.

این تهیه کننده با اشاره به حضور روانشناس و آهنگساز در برنامه توضیح می دهد: برای بررسی این موضوع ما در هر برنامه روانشناس و آهنگساز داریم و سعی کرده ایم از آهنگسازان مطرح و به نام همچون نادر مشایخی، ستار اورکی و ... دعوت کنیم. همچنین در هر قسمت از برنامه به نقش موسیقی در روند بیماران سرطانی، سکته مغزی، افسردگی پس از زایمان و ... پرداخت کرده ایم.

شریفی در پایان بیان می کند: پنجشنبه این هفته چهارم خرداد ماه به تاثیرات گروه های موسیقی آوازی در سلامت روان می پردازیم و مهمان برنامه فراز خسروی دانش رهبر گروه آوازی دامون است و دکتر عباس یدالهی هم رواشناس برنامه خواهد بود. تلاش داریم برنامه برای مخاطبان کاربردی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها