نگاهی به وضعیت ترافیک در کلانشهر؛

خیابان های کرمانشاه از ترافیک درد می کشد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛

وقوع ۵ زلزله طی کمتر از ۲۴ ساعت در «قصرشیرین»

بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور در کمتر از ۲۴ ساعت گذشت (از ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه روز گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه) زلزله با بزرگای متفاوت ۹ بار شهرهای مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصرشیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۵ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را به نام خودش ثبت کرده است
کد خبر: ۱۴۰۷۹۳۰

جام جم آنلاین؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی وقوع پنج زلزله‌ ثبت شده در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی قصرشیرین، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

 

پس از وقوع زمین لرزه ۴.۵ ریشتر «قصرشیرین» در ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه روز گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه، در کمتر از نیم ساعت بعد در این منطقه، ساعت ۱۷:۵۶ و ۱۸:۲ پس لرزه‌های به ترتیب به قدرت ۲.۵ و ۳.۲ ریشتری در عمق ۷ و ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

بامداد امروز در ساعت ۴:۱۱ و ۶:۱۱ نیز زمین لرزه‌های به بزرگی ۲.۵ و ۳.۶ ریشتر به ترتیب در عمق ۸ و ۱۱ کیلومتری برای باری دیگر قصرشیرین را لرزاند.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ اظهار کرد: در پی پنج چهار زلزله‌ ثبت شده در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی قصرشیرین، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: کانون زلزله‌های اعلام شده خالی از سکنه بوده و بر‌اساس ارزیابی‌های اولیه نیروهای امدادی و دهیاران منطقه تاکنون هیچگونه خسارتی اعلام نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از عموم مردم درخواست کرد تا ضمن حفظ خونسردی اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها