مسئول بسیج سازندگی خوزستان:

بسیج سازندگی به اندازه یک دولت کار می کند

مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: اگر برنامه های بسیج سازندگی را مد نظر قرار دهید متوجه می شوید که بسیج سازندگی به اندازه یک دولت کار می کند
کد خبر: ۱۴۰۷۲۷۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، سرهنگ سید اسلام موسوی ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: هفته بسیج سازندگی از ان هفته هایی است که خبرنگاران پای کار هستند و روایت گری می کنند.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: اگر برنامه های بسیج سازندگی را مد نظر قرار دهید متوجه می شوید که بسیج سازندگی به اندازه یک دولت کار می کند؛ عملکرد بسیج سازندگی با نگاه غیرپیمانکارانه است به طوری که اکنون مدیرکل آبفا خوزستان اذعان می کند در 40 سال و خورده ای انقلاب اسلامی 33 درصد آبرسانی اتفاق افتاده اما در یک سالی که بسیج سازندگی و قسمی قرارگاه کربلا مشغول کار هستند 23 درصد آبرسانی انجام شده که این نشان از یک نگاه جهادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر 3600 گروه جهادی بصورت سازماندهی شده در مجموعه فعالیت می کنند که به سمت تخصصی شدن می روند و در 4 جبهه کار می کنند، گروه هایی نیز بصورت غیرسازماندهی شده فعالیت دارند اما در نهایت هدایتگر و حمایت گر همه گروه های جهادی ما هستیم.

سرهنگ موسوی اولین جبهه را حرکت های جهادی خواند و عنوان کرد:امروز برنامه بزرگ تعمیر سیستم های برودتی استان را در دستور کار داریم و اگر حمایت شویم در سه ماه اول آن را انجام خواهیم داد.

به گفته وی؛ رقم بزرگی در سطح استان نیاز به تعمیر سیستم برودتی دارند به همین منظور 90 نقطه از استان را در قالب 6 قرارگاه پهنه ای مشخص کرده ایم، در این خصوص با استاندار جلسه داشته و از ایشان خواسته ایم شرکت هایی که مسئولیت های اجتماعی دارند پای کار بیایند و برای خرید گاز ما را کمک کنند تا باقی کار بصورت رایگان توسط نیروی انسانی متخصص ما انجام شود.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان با اشاره به اینکه یک هزار و 287 اقدام محرومیت زدایی صورت می گیرد بیان کرد: احداث پل، جاده، مساجد، جاده روستایی مواصلاتی و خانه های محروم از جمله این اقدامات است.

وی اقتصاد مقاومتی را دومین کارگروه اعلام و بیان کرد: اولین کاری که در این خصوص انجام می دهیم این است که در سطح استان استعدادهای لازم برای تولید کار خانگی را شناسایی می کنیم، پس از آن آنها را اموزش داده و مجوزهای لازم از فنی و حرفه ای صادر می شود تا تولیداتشان به سمت برند شدن برود.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: برای حمایت آنها تولیداتشان را در نمایشگاه شهرستانی ارائه می کنند پس از آن نمایشگاه های استانی برگزار می کنیم و برگزیده های آنها را به نمایشگاه های کشوری می فرستیم که این چرخه ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: سومین کارگروه محرومیت زدایی است که در این مورد همان یک هزار و 287 موضوع توسط تیم فنی کارشناسی می شوند.

وی ادامه داد: کمک های مومنانه جبهه آخر است که در قالب عمرانی و غیرعمرانی انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها