اینکه برای خرید ماگ چه نوع ماگی بخرید، به نوع نوشیدنی‌ای که معمولاً مصرف می‌کنید و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.
کد خبر: ۱۴۰۶۷۵۸

 

ماگ چیست و کدام ماگ را بخرم ؟

اینکه برای خرید ماگ چه نوع ماگی بخرید، به نوع نوشیدنی‌ای که معمولاً مصرف می‌کنید و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید قهوه یا نوشیدنی‌ های داغ بنوشید، باید لیوان عایق یا یک لیوان حرارتی برای گرم نگه داشتن نوشیدنی خود بدون نیاز به گرم کردن مجدد تهیه نمایید. ماگهایی با عایق خلاء دو جداره وجود دارند که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند. اگر نوشیدنی‌های یخی را ترجیح می‌دهید، ممکن است به خرید ماگی با رویه پهن و سازگار با تکه‌های یخ تمایل داشته باشید. در نهایت، نوع لیوانی که برای نوشیدنی‌هایتان می‌خرید به عادات و ترجیحات شخصی شما در نوشیدن بستگی دارد. قبل از تصمیم گیری، ویژگی‌ها و مزایای انواع مختلف لیوان‌ها را در نظر بگیرید وسپس در دسته‌های مربوطه شروع به جستجو نمایید.

ماگ چیست و کدام ماگ را بخرم ؟

ماگ به انگلیسی
ماگ (mug) نوعی فنجان است که اغلب برای نوشیدنی‌های گرم نظیر چای، قهوه، شیرداغ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. لغت mug)) به لیوان‌های گلی قهوه خوری ( سوفالی )گفته می‌شود در حالی که در عمل بزرگتر از فنجان است. فضای فنجان برای تعدادی از نوشیدنی‌ها فضای محدودی دارد. در حالی که ماگ‌ ها به طور میانگین 300 میلی لیتر فضا دارند. این روزها از فنجان برای سرو چای هم کمتر کارایی داشته و اغلب برای سرو اسپرسو و یا قهوه ترک در کافی‌شاپها یا سالن‌های پذیرایی استفاده می‌شود. اما ماگ برای کاپوچینو، لته، قهوه فرانسه، موکا، چای و برای انواع نوشیدنیهای سرد گزینه بهتری به نظر می‌رسند. لیوان‌های سفالی که بخشی از هویت ایرانی ما و سوغات شهرهای مختلف ایران هستند امروزه به عنوان ماگ شناخته شده‌اند. از طرفی هنگام خرید ماگ گزینه‌های متعددی برای انتخاب دارید چرا که علاوه بر تعداد زیاد طرح‌های مختلف ، می‌توانید نوع ماگ را از نظر ساده یا حرارتی بودن به اختیار خود انتخاب نمایید.

 

ماگ فلاسکی چیست
ماگ فلاسکی نوعی لیوان است که برای نگهداری مایعات در مدت زمان طولانی بصورت گرم یا سرد طراحی شده است. این لیوان‌ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا پلاستیک عایق بندی شده ساخته می‌شوند و اغلب دارای طراحی عایق خلاء دو جداره هستند که به حفظ دمای محتویات آن کمک می‌کنند. لیوان‌های فلاسک برای کسانی که دوست دارند قهوه یا چای خود را در حال حرکت میل کنند یا ترجیح می‌دهند نوشیدنی خود را به آرامی در طول زمان بنوشند عالی است. ماگ فلاسکی همچنین بین کمپینگ‌ها، کوهنوردان و دیگر علاقه‌مندان به فضای باز، که می‌خواهند نوشیدنی‌های خود را در دمای مناسب حفظ کنند، محبوبیت دارند.

ماگ چیست و کدام ماگ را بخرم ؟

تراول ماگ چیست
تراول ماگ یک نوع لیوان مسافرتی با بدنه‌ی عایق‌بندی شده است که این نوع بدنه مانع تغییر دمای نوشیدنی‌ می‌شود. در واقع ماگ سفری فلاسک کوچک و جمع و جوری است که شبیه لیوان است. این لیوان عایق‌بندی شده با گنجایش و حجمی که دارد، نوشیدنی‌هایی چون قهوه، چای، شکلات داغ و یا حتی سوپ را بدون تغییر دما در خود نگهداری می‌کند. درپوش مناسب و ضد نشت تراول ماگ باعث شده، بدون نگرانی از اینکه مایع درون آن خارج شود قابل حمل در کیفهای دوشی و دستی بوده و به عنوان محصولی کاملا کارا و مفید مورد توجه قرار گیرد. انواع ماگ سفری یا تراول ماگ‌ ها در هنگام رفتن به کوه در تابستان و زمستان می‌تواند برای حمل آب خنک و یا نوشیدنی گرم کارایی بالایی داشته باشد.

انواع ماگ:
تراول ماگ‌ ها دارای انواع مختلف در جنس‌های متفاوت هستند و در اشکال خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند. تراول ماگ قفل دار، تراول ماگ نی‌دار، و تراول ماگ دوطرفه، نی‌دار و قفلی

ماگ چوبی:
قدمت ماگ‌ های چوبی به تاریخچه پیدایش بشر گره خورده و تا به امروز با اشکال متفاوت در زندگی بشر حضور داشته است. از درختانی با جنس مرغوب تهیه می‌شود و از ماگ‌ های گران قیمت است.

ماگ فلزی:
اساسی‌ترین نیاز انسان خوردن و آشامیدن است و بشر تا به امروز سعی در برطرف کردن هر یک به اشکال گوناگون داشته است. ساخت ماگ‌ های فلزی از جمله تراویل ماگ استیل بعد از انقلاب صنعتی رواج یافته و با دوجداره‌کردن، ماهیت رسانایی قوی آنها برطرف شده است.

ماگ‌ سفالی:
این ماگ‌ ها جنسشان از گل سفال بوده و در طرح و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند. قدمت سفال به ۴ تا ۵ هزار سال پیش برمی‌گردد. در زمان‌های قدیم بخش‌های مختلف یک ماگ را بصورت جدا جدا می‌ساختند و می‌گذاشتند تا خشک شود. ولی در حال حاضر با حضور چرخهای سفالی دسترسی به طرح‌های خلاقانه راحت‌تر شده است.

ماگ سرامیکی:
ظروف چینی حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد اختراع شده است. با اختراع این مواد کم کم ماگ ها سرامیکی جای خود را بین مردم باز کردند. یکی از پرطرفدارترین ماگ‌ های موجود در بازار، ماگ‌ های سرامیکی فانتزی با تزئینات جذاب بوده و بیشتر برای نوشیدنی‌های گرم در طول روز بکار برده می‌شوند .عدم انتقال حرارت، سبک بودن، وجود طرح ها و مدل‌های مختلف دلیل استقبال گرم مردم از ماگ‌ های سرامیکی می‌باشد. ماگ‌ های سرامیکی با کیفیت خوب و عالی ، دارای طرح‌های هنری زیبایی هستند که حال و هوای شما را هنگام نوشیدن نوشیدنی‌های مختلف بهبود می‌بخشند. با خرید ماگ سرامیکی و استفاده از آن در اماکن متعدد، به لذت نوشیدنتان رنگ و مفهوم جدیدی می‌بخشند.

ماگ قهوه:
در دست داشتن یک ماگ قهوه و لذت نوشیدن یک قهوه داغ خوش‌عطر در صبح‌گاه، باعث افزایش چند برابر انرژی می شود. در کنار طعم دلچسب سحرگاهی مقادیر زیاد آنتی‌اکسیدان‌های موجود در قهوه باعث محافظت از بدن شما در برابر رادیکال های آزاد و مبارزه با بسیاری از عوامل بیماری‌زا می‌شود. اگر قصد دارید هدیه‌ای برای دوست یا عزیزتان بخرید، خرید ماگ قهوه بهترین یادگاری است که آن شخص با هر بار نوشیدن قهوه به یاد شما افتاده و لذت طعم دلچسب قهوه برای او چند برابر ‌شود.

ماگ حرارتی:
ماگ حرارتی یا ماگ جادویی از دسته لیوان‌های سرامیکی بوده که بیشتر برای نوشیدن قهوه، شکلات داغ، نسکافه، چای و ... استفاده می‌شود. سطح این ماگها با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده که با تغییر دمایی تصویر روی آن پدیدار می‌شود . هنگامی که دمای لیوان در حالت عادی دمای اتاق است رنگ لیوان سیاه خواهد بود ولی زمانی که مایع گرمی در داخل آن بریزید پوشش کم کم محو و عکس روی ماگ نمایان می‌شود. در واقع گرما سبب بی اثر شدن جوهر خارجی سطح لیوان میشود و پس از اینکه لیوان حرارت خود را از دست داد دوباره سطح خارجی لیوان مشکی می‌شود.

 

خرید ماگ فانتزی:
فروشگاه اینترنتی ما انواع طرح و رنگهای منحصر بفردی از ماگها را که آثار هنری جذاب و زیبایی هستند در یک مجموعه کنار هم جمع‌آوری کرده است. این آثار توسط هنرمندان سراسر کشور خلق شده و دامنه وسیعی از طرح‌های سنتی تا مدرن را در کنار هم گرد آورده است. این طرحهای هنری بر روی محصولات شیک و بی نظیری مانند لیوان ماگ چاپ شده‌اند تا شما عزیزانی که علایق متفاوتی دارید، بتوانید یک محصول هنری بی نظیر و متناسب با سلیقه شخصی خود خریداری نمایید. برای خرید ماگ فانتزی نوع دسته بندی موضوعی خود را انتخاب نمایید تا بتوانید به راحتی طرح‌های با موضوع خاص پیدا کنید. همچنین با انتخاب محصول مورد نظر از میان گزینه‌های موجود و افزودن آن به سبد خرید، در کوتاهترین زمان ممکن آن را درب منزل به ادرس ثبت شده‌، تحویل بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها