نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد:

نمایش قدرت ملی در راهپیمایی روز قدس

سروری فراوانی حضور مردم در سراسر دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را نویدبخش نزدیک شدن به پایان حیات رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: با توجه تحولات موجود در سرزمین های اشغالی و همچنین اختلافات فراوانی که در ساختار درونی رژیم اشغالگر قدس وجود دارد قابل پیش بینی است که زمان نابودی این اسرائیل زودتر از زمان تعیین شده ای است که از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شده است.
کد خبر: ۱۴۰۳۹۷۵
نویسنده احمد غلامی - خبرنگار جام جم آنلاین

پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور گسترده و پرشکوه مردم در سراسر کشور در روز جهانی قدس به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: راهپیمایی امروز آن هم در شرایطی که مردم در لیله القدر شب تا صبح بیدار بودند و برخی احتمال می دادند که به دلیل گرما و روزه داری حضور مردم کمتر باشد بسیار معنا دار است و به وضوح می توان دریافت که جمعیت حاضر در این همایش عظیم پرشورتر از سالهای گذشته و با حرارت بالای معنوی و انقلابی همراه است.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه بصیرت یکی از ویژگی های مردم ایران است تصریح کرد: حوادث و تلاطمات گذشته بیش از پیش بر بصیرت و آگاهی مردم افزوده و آنها متوجه شدند کسانی که در پی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بودند هدفی جز انشقاق ملی و چند تکه کردن کشور  نداشتند و اغتشاشات نشان داد که براندازان نه تنها دلشان برای ایران نمی سوزد بلکه به دنبال تجزیه جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: ادبیاتی که آشوب طلبان در جریان تنش های اجتماعی گذشته بکار می بردند کاملا متقاوت با رفتار تمدنی ایران قبل و بعد از اسلام بود و و مردم با حضور  پرشکوه امروز خود نشان دادند که کاملا دریافتند چه خطر بزرگی ایران اسلامی را تهدید می کرد.

سروری با اشاره به حضور پررنگ گروه ها و طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی در این راهپیمایی عظیم خاطرنشان کرد: مردم با گرایش ها و نگاه های گوناگون در این راهپیمایی شرکت کردند تا نشان دهند که جامعه ایرانی درعین تکثر، وحدت دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: مردم احساس کردند که شرکت آنها در راهپیمایی امروز صرفا به نیت روز قدس نیست بلکه نمایش قدرت ملی است و پاسخ محکم و قاطع به کسانی که با ذهن معیوبشان در پی تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند.

سروری حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را حاوی پیامی آشکار از سوی ملت ایران برای نیروی منطقه ای و فرامنطقه ای عنوان کرد و گفت: بذر مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیسم که چهار دهه پیش از سوی امام پاشیده شد امروز به یک موضوع جهانی تبدیل شده و نه تنها از مرزهای ما عبور کرده بلکه سایر کشورهای اسلامی و غربی را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی فراوانی حضور مردم در سراسر دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را نویدبخش نزدیک شدن به پایان حیات رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: با توجه تحولات موجود در سرزمین های اشغالی و همچنین اختلافات فراوانی که در ساختار درونی رژیم اشغالگر قدس وجود دارد قابل پیشبینی است که زمان نابودی این اسرائیل زودتر از زمان تعیین شده ای است که از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شده است.

سروری در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ایران گشایش های دیپلماتیک زیادی را ایجاد کرده و بازگشایی سفارتخانه های ایران و عربستان و همچنین تکاپوهای کشورهای منطقه برای تجدید روابط با جمهوری اسلامی ایران بیانگر آن است که برغم سرمایه گذاری های آمریکا برای برقراری انسجام میان اسرائیل و کشورهای عربی، کم کم دولت های منطقه متوجه شدند که ایالات متحده پشتیبانی خوبی برای آنها نیست و در شرایط کنونی با قاطعیت می توان بیان کرد که مقاومت چهره خود را به صورت بارزتر و شفاف تر به نظام سلطه نشان داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها