نتفلیکس جزئیات نحوه به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور در یک خانواده و درعین‌حال جلوگیری از استفاده از خارج از خانه را منتشر کرده است. این شرکت قصد دارد در سال‌جاری اشتراک‌گذاری حساب کاربری را منوط به پرداخت‌اضافی توسط کاربر کند.
کد خبر: ۱۳۹۷۶۵۶

نتفلیکس صفحات پرسش‌های متداول خود را برای کشورهایی که قبلا در حال آزمایش هزینه‌های عضویت اضافی برای اشتراک‌گذاری حساب بودند یعنی شیلی، کاستاریکا و پرو، به‌روزرسانی کرده است.این به‌روزرسانی از مردم می‌خواهد که از طریق تلویزیون خود یک مکان اصلی را تعریف کنند. همه حساب‌ها و دستگاه‌ها باید به همان وای‌فای تلویزیون متصل شوند.مکان اصلی توسط تلویزیونی تنظیم می‌شود که به حساب شما وارد شده و به شبکه وای‌فای شما متصل است. همه دستگاه‌های دیگری که در آن شبکه وای‌فای به حساب شما وارد شده‌اند، با مکان اصلی شما مرتبط می‌شوند و می‌توانند از نتفلیکس استفاده کنند.اگر کاربر مکان اصلی را تنظیم نکند یا تلویزیون نداشته باشد، نتفلیکس به‌طور خودکار مکان اصلی را براساس آدرس IP، شناسه‌های دستگاه و فعالیت تنظیم می‌کند.پس از آن، افرادی که در این خانه زندگی می‌کنند و می‌خواهند از نتفلیکس در دستگاه‌های خود استفاده کنند، باید حداقل هر 31 روز یک‌بار برنامه را در خانه راه‌اندازی کنند.
این شرکت در صفحه پشتیبانی خود می‌گوید: «برای اطمینان از این‌که دستگاه‌های‌تان با مکان اصلی‌تان مرتبط هستند، به وای‌فای در مکان اصلی‌تان متصل شوید، اپلیکیشن یا وبسایت نتفلیکس را باز کنید و حداقل هر ۳۱ روز یک‌بار چیزی را تماشا کنید.»
اما اگر قبل از ترک خانه برای یک مسافرت طولانی‌مدت یک آی‌پد برداشته باشید اما به‌ندرت از این آی‌پد در خانه استفاده کنید، چه؟ وقتی می‌خواهید چیزی را در حال حرکت تماشا کنید، این احتمال وجود دارد که دستگاه با خانواده شما مرتبط نباشد. در این صورت، می‌توانید از دارنده حساب اصلی بخواهید که دستگاه را برای شما تأیید کند. دارنده حساب کدی دریافت می‌کند که می‌تواند به شخصی که در حال سفر است ارسال کند. اگر تأیید موفقیت‌آمیز باشد، عضو مسافر می‌تواند نتفلیکس را برای هفت روز دیگر بدون هیچ‌گونه درخواست اضافی تماشا کند.
مشخص نیست که آیا می‌توانید چندین بار پشت‌سرهم کدهای موقت درخواست کنید یا نه. به‌عنوان‌مثال، برخی از دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند به‌جای پرداخت هزینه برای نتفلیکس، هر هفته یک کد از والدین خود درخواست کنند. این شرایط همچنین مانع استفاده افراد از نتفلیکس از طریق اتصال VPN برای مدت طولانی می‌شود.
این شرکت استریم تلاش زیادی کرده است تا کاربران پولی بیشتری را در پلتفرم خود جذب کند. در ماه نوامبر، یک طرح ماهانه 99/6 دلاری ارزان‌تر با پشتیبانی تبلیغاتی را در ایالات‌متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، استرالیا، ژاپن، کره و برزیل راه‌اندازی کرد. در همین حال، ابزارهایی را نیز راه‌اندازی کرده است تا دستگاه‌ها را از اشتراک و انتقال پروفایل از یک عضویت به عضوی دیگر برای جلوگیری از اشتراک‌گذاری حساب راه‌اندازی کند.

منبع: ضمیمه کلیک روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها