وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد:

پیگیری جدی راهبرد تولید قدرت برای ایران اسلامی

وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: 22 بهمن روز تجلی آرمان‌ های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌ خواهی، عدالت‌ جویی، حق‌ طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه‌ای و‌ مؤثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالا و توان دستیابی به اهداف راهبردی و اعمال اراده برای حفظ منافع و امنیت ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر نقطه از جهان است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

22 بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

انقلاب اسلامی نه تنها رویدادی ملی، بلکه پدیده‌ای بین‌المللی است که بارقه‌های امید را در دل مستضعفان و آزادگان جهان زنده نگاه داشته و تنها تکیه‌گاه و نقطه اتکال محور مقاومت و نهضت‌های بیداری و ضد استعماری و استکباری در دوران زورگویی طاغوت اکبر و شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و ایادی پیرو آن است.

از این رو گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنی است به گستره جهان و گام دوم انقلاب اسلامی نیز گامی است در تراز جهانی که لازم است مستحکم، با وفاق، همدلی، اتحاد، اعتماد، امید و نشاط برای پیشرفت برداشته شود.

با مرور مسیر طی شده در این چهل ‌و چهار سال توسط ملت ایران و عبور سرفرازانه از گردنه‌های صعب‌العبور دشمنی‌ها و کینه‌ورزی‌های استکبار جهانی، تحریم‌های ناجوانمردانه، اقدامات تروریستی و جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی و فتنه‌های گوناگون شاهد اعمال جنگ ترکیبی همه‌جانبه و جهانی با محوریت جنگ شناختی هستیم که آگاهی، هوشمندی و امیدواری و تجربه ملت سرافراز ایران برای فتح قله‌های مرتفع‌تر موفقیت‌های اقتصادی، علمی و دفاعی در جهان بیش از پیش نموده است.

این مهم، مرهون توکل و اعتماد به وعده‌های الهی و توسل به محضر حضرات ائمه معصومین علیهم‌السلام و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و اتحاد، انسجام و‌ هوشیاری ملت بزرگ، بصیر و دشمن‌شناس ایران اسلامی و تفکر جهادی و بسیجی است.

به فضل الهی و‌ عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه‌ای و‌ مؤثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالا و توان دستیابی به اهداف راهبردی و اعمال اراده برای حفظ منافع و امنیت ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر نقطه از جهان است و این موفقیت‌ها به دست نیامده مگر به همت بلند رزمندگان و آحاد کارکنان مخلص نیروهای مسلح، به ویژه صنعت راهبردی دفاعی و دانشمندان و متخصصان متعهد آن.

راهبرد تولید قدرت و امنیت برای ایران اسلامی با جدیت در حال پیگیری است و هیچ مزاحمتی نمی‌تواند خللی در تمرکز دستیابی به آن ایجاد نماید.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و ملت ایران اسلامی، با تجدید میثاق با شهیدان همیشه شاهد و جاوید و آرمان‌های بلند معمار بزرگ جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (رض) و تجدید بیعت با فرمانده معظم کل قوا با حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی)، از آحاد ملت بزرگ و عزیز ایران اسلامی برای حضور پر صلابت و دشمن‌شکن در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن دعوت به عمل می‌آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها