معرفی بهترین برند ساعت ست 2023

خرید ساعت ست میان زوج ‌ها بسیار رایج است. به همین دلیل تقریباً 90 درصد ساعت‌ های تولیدی در دنیا به صورت ست زنانه و مردانه تولید می‌شوند تا در صورت تمایل به همراه همسر خود از یک مدل ساعت استفاده کنید.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۴۰

در این میان برند‌های بسیار مختلفی وجود دارد که از نظر کیفیت، طرح و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های ساعت و همچنین ساعت ست را به شما معرفی کنیم.

ساعت ست کاسیو

کاسیو از بهترین و شناخته شده‌ترین تولید‌کنندگان ساعت است. این برند ژاپنی تنوع بالایی از ساعت‌های زنانه و مردانه را تولید می‌کند.

زیرمجموعه‌های مختلف برند کاسیو هر کدام با هدف تولید ساعت‌هایی خاص ایجاد شده‌اند. علاوه بر آن نمونه ‌هایی از ساعت ست‌ های بسیار زیبای زنانه و مردانه نیز وجود دارد که انتخاب هر زوج با سلیقه ‌ای خواهند بود.

نمونه‌ هایی از ست‌های جذاب کاسیو در زیر آورده شده است.

ست ساعت های مچی G-SHOCK و BABY-G مدل Casio-SLV-22A-9ADR

معرفی ساعت شین

برند کاسیو دارای زیرمجموعه‌های معتبر و شناخته شده زیادی در سراسر دنیا است. این زیر مجموعه‌ها هر کدام ویژگی‌ها و نوع طراحی خاص خود را دارند. برخی از این مجموعه‌ها به صورت اختصاصی برای زنان یا مردان طراحی شده‌اند. اما بسیاری از آن‌ها نیز ساعت‌هایی به صورت ست زنانه و مردانه طراحی می‌کنند تا انتخاب برای زوج ‌ها راحت‌تر شود. سری شین از مجموعه ساعت‌های برند کاسیو است که بیشتر ساعت ‌های تولیدی خود را مختص بانوان طراحی کرده است. البته این برند نیز دارای نمونه‌هایی از ست زنانه و مردانه است که کیفیت و طراحی بسیار فوق‌العاده‌ای دارند.

اولین بار با برند کاسیو با درخواست‌های زیادی از طرف بانوان روبرو شد که تقاضای طراحی ساعت‌هایی مختص بانوان با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب داشتند. به همین دلیل کاسیو نیز لاین جدیدی برای تولید ساعت زنانه ایجاد کرد. طراحی این ساعت‌ها به صورت کاملاً مدرن یعنی با طرح‌های متفاوت و خاص انجام شد. این ساعت‌ها باعث جلب توجه بسیاری از بانوان شدند. ساعت‌هایی بسیار زیبا و خاص که برای بسیاری از افراد غیر قابل دسترس بودند. شین به معنای درخشش است و این ساعت‌ها با هدف درخشیدن طراحی و تولید شدند.

معرفی بهترین برند ساعت ست 2023

مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت شین

شین دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که آن را به ساعتی خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است. مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت خاص زنانه در ادامه ذکر شده‌اند:

  • شیشه‌های این ساعت کاملاً ضدخش بوده و با بهترین کیفیت مواد اولیه تولید می‌شوند.
  • استیل مورد استفاده در قاب یا بند این ساعت ضد حساسیت است.
  • این ساعت‌ها دارای خاصیت ضد آب هستند و می‌توانید در حد شستن دست‌ها آن‌ها را زیر آب نگه دارید.
  • دارای تقویم روز شمار، نمایش حالت ماه، کرنوگراف، نمایش کامل تاریخ و امکاناتی که آن را به ساعتی کاربردی تبدیل می‌کند.
  • برخی از مدل‌های ساعت شین قابلیت اتصال به بلوتوث دارند.

معرفی ساعت protrek

باز هم برند کاسیو و باز هم زیرمجموعه حیرت‌انگیز از این برند شناخته شده که با نام Protrek شناخته می‌شود. این زیرمجموعه مختص افرادی است که مدام در حال طبیعت گردی و فعالیت در فضا‌های باز هستند طراحی و تولید شده است. ساعت‌ protrek با فناوری‌های بسیار پیشرفته طراحی و ساخته شده‌اند. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های آن‌ها می‌توان به اندازه‌گیری فشار هوا، دما، ارتفاعات، اندازه‌گیری جهت‌ها و مسیر‌ها و همچنین قابلیت شارژ خورشیدی اشاره کرد.

این نوع ساعت نیز مقاومت بالایی در مقابل آب دارد و به همین منظور در چنین محیط و فعالیت‌های بسیار کاربردی است. فشارسنج، دماسنج، قطب نما، قدم شمار و ارت

فاع سنج نیز در این ساعت قرار داده شده است. این نوع ساعت‌ها قابلیت اتصال به تلفن همراه نیز دارند. با این ویژگی می‌توان از اپلیکیشن‌های موبایل برای تنظیم ساعت جهانی استفاده نمود. با این کار در هنگام رفتن به مکان جدید تنها با کمک یک دکمه زمان دقیق در مکان جدید نمایش داده می‌شود.

معرفی بهترین برند ساعت ست 2023

ساعت مچی PRO TREK مدل CASIO -PRT-B70T-7DR

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید و کاربردی این ساعت‌ها، روشنایی خودکار است. این قابلیت به این صورت است که با فعال کردن آن به هنگام حرکت دادن ساعت، صفحه آن به صورت خودکار روشن شده و به راحتی می‌توانید ساعت و اطلاعات دیگر را مشاهده کنید. این ویژگی مخصوصا در زمان‌هایی که دست‌های شما آزاد نیستند بسیار مفید است.

سخن آخر

کاسیو از بهترین برند‌های روز دنیا است که تنوع بسیار بالایی از ساعت‌ها را به بازار عرضه می‌کند. این ساعت‌ها هر کدام دارای ویژگی‌ها و مزایا خاص خود هستند و تمام افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند ساعتی شیک و زیبا و بسیار کاربردی برای خود تهیه کنند. زیرمجموعه‌های مختلف کاسیو دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. علاوه بر آن ست‌های زیبا و خاص این برند باعث می‌شود زوج‌های جوان به راحتی زیباترین و شیک‌ترین ساعت‌ها را انتخاب کنند.

برخی از مدل‌های ست موجود هستند اما شما می‌توانید خودتان از میان مدل‌های متنوع موجود در برند کاسیو نمونه‌هایی را به عنوان ست انتخاب کرده و خریداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها